Ingen som ska ha en sladdis?
_01/02 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Ingen som ska ha en sladdis?

    Mina små godingar härhemma har börjat fråga om en bebis:-) men jag tror vi nöjer oss med 2 men är det någon ska ha en sladdis?

    Kram Ankan
  2. 1
    Ingen som ska ha en sladdis? Mina små godingar härhemma har börjat fråga om en bebis:-) men jag tror vi nöjer oss med 2 men är det någon ska ha en sladdis?

    Kram Ankan
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    jag

    känns det som.
    Mina tre flickor är födda på 3,5 år och nu ska vi får en liten bebis när den yngsta är 3,5år.
    Har iaf hunnit glömma massor och sälja alla grejer som skulle passat bra nu....
  4. 2
    jag känns det som.
    Mina tre flickor är födda på 3,5 år och nu ska vi får en liten bebis när den yngsta är 3,5år.
    Har iaf hunnit glömma massor och sälja alla grejer som skulle passat bra nu....
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    jag fick en sladdis för ett år sen. funkar bra fast han är ett energiknippe.
  6. 3
    jag fick en sladdis för ett år sen. funkar bra fast han är ett energiknippe.
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    Hmm?

    Hej vännen!

    Blir ibland sugen på en 4:a men det funkar just nu inte!
    Dessutom vill jag INTE vara gravid igen, det har varit så tufft att jag vet inte hur jag skulle fixa en gång till. Men vem vet, kanske blir det helt annorlunda?

    Nåja, en evt sladdis får vänta ett par år till isf
    Nina med Colin 011217, Aimee 030628 & Kian 060213
  8. 4
    Hmm? Hej vännen!

    Blir ibland sugen på en 4:a men det funkar just nu inte!
    Dessutom vill jag INTE vara gravid igen, det har varit så tufft att jag vet inte hur jag skulle fixa en gång till. Men vem vet, kanske blir det helt annorlunda?

    Nåja, en evt sladdis får vänta ett par år till isf
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5
    Här har det hunnit bli två små till efter Hannah vår -02:a, nr 3 kom 0611 och nr 4 kom för bara ett par veckor sen 0901.
  10. 5
    Här har det hunnit bli två små till efter Hannah vår -02:a, nr 3 kom 0611 och nr 4 kom för bara ett par veckor sen 0901.
  11. Medlem sedan
    Oct 2001
    #6
    Jag önskar att det fick bli så... Jobbar på det utan framgång...
  12. 6
    Jag önskar att det fick bli så... Jobbar på det utan framgång...
  13. Medlem sedan
    Dec 2003
    #7
    här har vi bejbis....fast det är ju barnbarn nr2
    för jag ska då inte ha någon mer bejbis...och det så ju maken till att vara säker på redan innan Jesper föddes.
  14. 7
    här har vi bejbis....fast det är ju barnbarn nr2
    för jag ska då inte ha någon mer bejbis...och det så ju maken till att vara säker på redan innan Jesper föddes.
  15. Medlem sedan
    Aug 2008
    #8
    Ingen sladdis, eftersom jag har ett barn emellan, men jag är gravid igen med BF 090831. :-)
    Tre söner födda 02, 05, 09. Gravid med BF 120619.
  16. 8
    Ingen sladdis, eftersom jag har ett barn emellan, men jag är gravid igen med BF 090831. :-)
  17. Medlem sedan
    Sep 2001
    #9
    önskar och önskar inte... jag är så sugen på en till men samtidigt så är det så skönt att killarna börjar bli stora. Jag vet inte kanske kommer man alltid att vara sugen på bebisar...men ingen bebis här ännu i alla fall
  18. 9
    önskar och önskar inte... jag är så sugen på en till men samtidigt så är det så skönt att killarna börjar bli stora. Jag vet inte kanske kommer man alltid att vara sugen på bebisar...men ingen bebis här ännu i alla fall
  19. Anonym
    #10
    Jo, det är på G . Mer än så säger jag inte för alldeles för många här inne vet vem jag är och än så länge är det hemligt.
  20. 10
    Jo, det är på G . Mer än så säger jag inte för alldeles för många här inne vet vem jag är och än så länge är det hemligt.
  21. Elle med KJ & M
    #11

    Vad länge sedan vi hörde ifrån

    Er och vi träffades med våra 02:0r....Hoppas allt är bra med Er.
    Träffar ni Monica med Hannah och Rebecka eller hör något ifrån de andra från 2002?
    Vi skall inte ha något mer barn (för gammal - vågar inte) men vi fick en lillasyster i maj -08 som heter Madeleine.
    Kramar från Linda & Karl Johan.
  22. 11
    Vad länge sedan vi hörde ifrån Er och vi träffades med våra 02:0r....Hoppas allt är bra med Er.
    Träffar ni Monica med Hannah och Rebecka eller hör något ifrån de andra från 2002?
    Vi skall inte ha något mer barn (för gammal - vågar inte) men vi fick en lillasyster i maj -08 som heter Madeleine.
    Kramar från Linda & Karl Johan.
  23. Elle med KJ & M
    #12

    Glömde att säga grattis

    såklart!
  24. 12
    Glömde att säga grattis såklart!
  25. Medlem sedan
    Sep 2001
    #13
    spännande och grattis. du få berätta när du vlll...
    väntar.:-)
  26. 13
    spännande och grattis. du få berätta när du vlll...
    väntar.:-)
  27. Medlem sedan
    Nov 2004
    #14
    Nä,det får räcka med tre barn för vår del.
  28. 14
    Nä,det får räcka med tre barn för vår del.
  29. Medlem sedan
    Aug 2007
    #15

    Hoppas det!

    Skulle fått en sladdis nu idagarna om jag inte fått ett MF i december. Men vi hoppas fortfarande och mina tjejer (02 och 03) får ett lillasyskon snart.
  30. 15
    Hoppas det! Skulle fått en sladdis nu idagarna om jag inte fått ett MF i december. Men vi hoppas fortfarande och mina tjejer (02 och 03) får ett lillasyskon snart.
  31. Medlem sedan
    Apr 2001
    #16
    Det får bli med en annan pappa isåfall
    I much prefer whining to counting my blessings!
  32. 16
    Det får bli med en annan pappa isåfall
  33. Medlem sedan
    Oct 1999
    #17
    Jo vi har en lillebror fran Sep 08. Han ar saaaa rund o go! Men sladdis ar han ju eg inte. Vi har ju en 02 en 05 och sa lille 08. Ratt valplanerade och precis samma tid emellan. Men nu racker det!
  34. 17
    Jo vi har en lillebror fran Sep 08. Han ar saaaa rund o go! Men sladdis ar han ju eg inte. Vi har ju en 02 en 05 och sa lille 08. Ratt valplanerade och precis samma tid emellan. Men nu racker det!
  35. Medlem sedan
    Sep 2001
    #18
    vi önskade och kommer få en julbebis
    känns jättespännande och det känns som om vi får en liten sladdis till.
  36. 18
    vi önskade och kommer få en julbebis
    känns jättespännande och det känns som om vi får en liten sladdis till.
  37. Medlem sedan
    Feb 2005
    #19
    Jag fick en sladdis den 2010 09 25 och det är fantastiskt....
  38. 19
    Jag fick en sladdis den 2010 09 25 och det är fantastiskt....
  39. Medlem sedan
    Jan 2009
    #20
    Här finns också en liten sladdis! Våra pojkar födda 99 och februari -02 fick en lillasyster april 2010! Såå kul med bebis igen och mycket stolta och omhändertagande storebröder!
  40. 20
    Här finns också en liten sladdis! Våra pojkar födda 99 och februari -02 fick en lillasyster april 2010! Såå kul med bebis igen och mycket stolta och omhändertagande storebröder!

Liknande trådar

  1. Sladdis?
    By Anonym in forum Planera för barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-09-14, 16:02
  2. blir nog ingen sladdis...:(
    By fru_o in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-09-02, 19:00
  3. Sladdis nu!!??
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-28, 13:58
  4. Sladdis!
    By Annica m Felix in forum _0607 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-25, 19:36
  5. Ella är ingen sladdis!
    By Annam.4 in forum Änglabarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-13, 09:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar