3 år
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    3 år

    Kan nån förklara, hur kan det ha gått 3 år sen lille Anton kom ut!? Han är ju min bebis...eller?
    Nåväl, igår blev min lille plutt 3 hela år gammal. Med förkylning och ögonfluss som vi är hemma från dagis med idag.
    Den radiostyrda bilen och det stora garaget är favoriterna bland presenterna. keckeet som han säger...

    Grattis min skorpa!
  2. 1
    3 år Kan nån förklara, hur kan det ha gått 3 år sen lille Anton kom ut!? Han är ju min bebis...eller?
    Nåväl, igår blev min lille plutt 3 hela år gammal. Med förkylning och ögonfluss som vi är hemma från dagis med idag.
    Den radiostyrda bilen och det stora garaget är favoriterna bland presenterna. keckeet som han säger...

    Grattis min skorpa!
  3. Medlem sedan
    Dec 1998
    #2
    Grattis till Anton från en nybliven treåring som har födelsedag idag
    Min lille plutt Jens är på tok för stor för att mamma ska hänga med kan jag ju säga
  4. 2
    Grattis till Anton från en nybliven treåring som har födelsedag idag
    Min lille plutt Jens är på tok för stor för att mamma ska hänga med kan jag ju säga
  5. Medlem sedan
    Aug 2001
    #3

    Grattis!!

    Edvin fyller på fredag och jag har också svårt att fatta att det har gått TRE år sen han kom till oss!
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  6. 3
    Grattis!! Edvin fyller på fredag och jag har också svårt att fatta att det har gått TRE år sen han kom till oss!
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4
    Grattis!
  8. 4
    Grattis!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar