behöver nån att dela en tanke med!!!
_0508 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2009
    #1

    behöver nån att dela en tanke med!!!

    Allt började för flera månader sen..men vi ville nog inte se. Lilla willma 3,5 år har blivit mer och mer stilla sittande och lugn. Sen kom febern...hon blev jätte sjuk,då löstes det ut...reumatism. Hela värden stannade&jag har gått som i en dimma. Nu har vi varit i Uppsala och sprutat 14 av hennes leder och vi ska träffa läkare redan på torsdag för vidare behandlingar.
    Finns det nån här ute som sitter i samma sits?!
    Jag har så många frågor och det känns så ensamt....
    Varma kramar
    A.
  2. 1
    behöver nån att dela en tanke med!!! Allt började för flera månader sen..men vi ville nog inte se. Lilla willma 3,5 år har blivit mer och mer stilla sittande och lugn. Sen kom febern...hon blev jätte sjuk,då löstes det ut...reumatism. Hela värden stannade&jag har gått som i en dimma. Nu har vi varit i Uppsala och sprutat 14 av hennes leder och vi ska träffa läkare redan på torsdag för vidare behandlingar.
    Finns det nån här ute som sitter i samma sits?!
    Jag har så många frågor och det känns så ensamt....
    Varma kramar
    A.
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Hej! Har inte hängt här på jättelänge fick min Angelina aug 05 . men nog om det. Tänkte jag har ingen erfarenhet av det du/ni råkat ut för.Men har du tittat på snacket barn m sjukdom, sjuka barn. Där finns det säkert någon som har erfarenhet eller vet vart du kan vända dig.

    Lycka till kram,,
  4. 2
    Hej! Har inte hängt här på jättelänge fick min Angelina aug 05 . men nog om det. Tänkte jag har ingen erfarenhet av det du/ni råkat ut för.Men har du tittat på snacket barn m sjukdom, sjuka barn. Där finns det säkert någon som har erfarenhet eller vet vart du kan vända dig.

    Lycka till kram,,
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    Åh vad ledsamt att läsa om lilla Wilma... Hoppas att det blir bättre med alla kortison sprutor.
    Stöttekramar får ni av mig, har inget annat att ge...
  6. 3
    Åh vad ledsamt att läsa om lilla Wilma... Hoppas att det blir bättre med alla kortison sprutor.
    Stöttekramar får ni av mig, har inget annat att ge...
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    Många kramar till er! Har ingen egen erfarenhet men kan med skräck leva mig in i hur världen stannar. Hoppas det gick bra hos läkaren. Hoppas ni via sjukvården kan få hjälp till någon stödgrupp eller nätverk för att ha några att dela med. Jag har tyvärr inga svar, bara många styrkekramar, precis som Kopia nyss.
    Mina tankar går till er och jag hålller tummarna för er och er Willma
    kram
    katarina
  8. 4
    Många kramar till er! Har ingen egen erfarenhet men kan med skräck leva mig in i hur världen stannar. Hoppas det gick bra hos läkaren. Hoppas ni via sjukvården kan få hjälp till någon stödgrupp eller nätverk för att ha några att dela med. Jag har tyvärr inga svar, bara många styrkekramar, precis som Kopia nyss.
    Mina tankar går till er och jag hålller tummarna för er och er Willma
    kram
    katarina

Liknande trådar

  1. Behöver våffelrecept. Nån som vill dela
    By jojjjo in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-02, 08:07
  2. En tanke slog mig, vad behöver man när
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-04-12, 14:02
  3. Ego-tanke
    By hannapanna in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-04-22, 19:01
  4. Dela av rum - eller inte dela av?
    By Hella34 in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-22, 10:13
  5. Kul tanke
    By Eva in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-09, 19:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar