Det var år och dar sen...
_0604 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    Det var år och dar sen...

    ...jag hälsade på här. Så roligt att känna igen så många namn Och våra små bebisar som har blivit så stora...
    Hos oss har det hänt lite annat...har blivit ensamstående mamma efter att vi skilde oss i våras, men det funkar förvånansvärt bra.
    Ska försöka kolla in här lite oftare och se hur det går för er och era små

    Stor kram till er alla

    Caroline
  2. 1
    Det var år och dar sen... ...jag hälsade på här. Så roligt att känna igen så många namn Och våra små bebisar som har blivit så stora...
    Hos oss har det hänt lite annat...har blivit ensamstående mamma efter att vi skilde oss i våras, men det funkar förvånansvärt bra.
    Ska försöka kolla in här lite oftare och se hur det går för er och era små

    Stor kram till er alla

    Caroline
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Hej på dig!
    Vet inte om du minns mig, men jag minns dig !

    Tråkigt att höra att ni skilt er, men ibland är det kanske det bästa? Hoppas att det blir bra för er iaf!

    Jag skriver inte här så ofta, läser lite då och då.

    Kram!
  4. 2
    Hej på dig!
    Vet inte om du minns mig, men jag minns dig !

    Tråkigt att höra att ni skilt er, men ibland är det kanske det bästa? Hoppas att det blir bra för er iaf!

    Jag skriver inte här så ofta, läser lite då och då.

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3

    halloj

    Klart jag minns er!!

    Ja, man vet inte vad som ska hända här i livet....men detta var nog till det bästa
    Hoppas att ni har det bra ni också!!

    Jag har precis återupptäckt aff... var ju borta här i från läääänge.

    Kram på er
  6. 3
    halloj Klart jag minns er!!

    Ja, man vet inte vad som ska hända här i livet....men detta var nog till det bästa
    Hoppas att ni har det bra ni också!!

    Jag har precis återupptäckt aff... var ju borta här i från läääänge.

    Kram på er
  7. Medlem sedan
    Jul 2006
    #4
    Hej. Roligt att höra från dig... det är lite låg aktivitet här inne i forumet, men kul när folk skriver lite i alla fall. Trist med skilsmässan, men ibland blir det som du skriver ändå bra... trots allt.
  8. 4
    Hej. Roligt att höra från dig... det är lite låg aktivitet här inne i forumet, men kul när folk skriver lite i alla fall. Trist med skilsmässan, men ibland blir det som du skriver ändå bra... trots allt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar