Minns ni det här?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Minns ni det här?

    Det var inte så länge sen jag läste om det här, man undrar ju vad som rörde sig huvudet på karln. Eller ja, han måste ju ha liksom tvärtröttnat på sitt liv elle rjag vet inte.
    Iallafall är det verkligen roligt att han vågade komma hem igen, enklast fö rhonom vore ju att stanna borta: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4388896.ab
  2. 1
    Minns ni det här? Det var inte så länge sen jag läste om det här, man undrar ju vad som rörde sig huvudet på karln. Eller ja, han måste ju ha liksom tvärtröttnat på sitt liv elle rjag vet inte.
    Iallafall är det verkligen roligt att han vågade komma hem igen, enklast fö rhonom vore ju att stanna borta: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4388896.ab
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Hade det varit min anhörig hade jag varit tvärförbannad för vad han utsatt oss för under så lång tid!
  4. 2
    Hade det varit min anhörig hade jag varit tvärförbannad för vad han utsatt oss för under så lång tid!
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3

    "ta hand om det här familjevis

    ja det kan man ju tycka att de borde får göra i fred. Men ojojoj..... jag är ju inte så säker på att hans fru är lika glad över hans hemkomst.
    Vilken historia.... skulle vara intressant att höra honom berätta hur han tänkte. Varför han gjorde som han gjorde.

    Kan bli en bra film.... "Mannen som kom hem"
  6. 3
    "ta hand om det här familjevis ja det kan man ju tycka att de borde får göra i fred. Men ojojoj..... jag är ju inte så säker på att hans fru är lika glad över hans hemkomst.
    Vilken historia.... skulle vara intressant att höra honom berätta hur han tänkte. Varför han gjorde som han gjorde.

    Kan bli en bra film.... "Mannen som kom hem"
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    Jisses! Lite irriterade på honom måste väl de anhöriga vara, men skönt att han kom till rätta i alla fall!
  8. 4
    Jisses! Lite irriterade på honom måste väl de anhöriga vara, men skönt att han kom till rätta i alla fall!
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Ja jag med. Med hellre jävligt arg och samtidigt glad över att han var hemma och vid liv än arg och svävande i ovisshet.
  10. 5
    Ja jag med. Med hellre jävligt arg och samtidigt glad över att han var hemma och vid liv än arg och svävande i ovisshet.
  11. Medlem sedan
    Nov 2008
    #6

    *S*

    Men vilken historia ! Ja, jag vet inte hur jag skulle ha gjort om någon av mina nära hade gjort nåt sånt.
    "I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." — Marilyn Monroe


    Bloggen är uppdaterad 16/9-13
  12. 6
    *S* Men vilken historia ! Ja, jag vet inte hur jag skulle ha gjort om någon av mina nära hade gjort nåt sånt.
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Ja precis! Åh jag önskar att jag fick prata med honom. Jag hoppas han berättar sin historia i framtiden.
    Hans fru är nog typ inte skitglad, nej. Och inte barnet heller. Och samtidigt såklart glada över att han lever tror jag.
  14. 7
    Ja precis! Åh jag önskar att jag fick prata med honom. Jag hoppas han berättar sin historia i framtiden.
    Hans fru är nog typ inte skitglad, nej. Och inte barnet heller. Och samtidigt såklart glada över att han lever tror jag.
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    Man hoppas ju för de anhörigas skull att han har en bra historia. Alltså, jag kan tänka mig att om han kommer hem och säger att nä jag vet inte varför, det bara hände och typ rycker på axlarna, då är det nog inte så lätt att förlåta.
  16. 8
    Man hoppas ju för de anhörigas skull att han har en bra historia. Alltså, jag kan tänka mig att om han kommer hem och säger att nä jag vet inte varför, det bara hände och typ rycker på axlarna, då är det nog inte så lätt att förlåta.
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9
    Ja nej vad skull eman gjort? Hade det varit min man hade jag gått i atomer av ilska och såklart samtidigt varit glad.. Hade det varit en förlorad bror skulle jag nog mest varit glad och samtidigt skitarg. Åh jag är intresserad av att veta hur det hände inuti honom nä han tyckte det var en fin idé att smita till usa. Mitt när han hade en bebis och allt!
  18. 9
    Ja nej vad skull eman gjort? Hade det varit min man hade jag gått i atomer av ilska och såklart samtidigt varit glad.. Hade det varit en förlorad bror skulle jag nog mest varit glad och samtidigt skitarg. Åh jag är intresserad av att veta hur det hände inuti honom nä han tyckte det var en fin idé att smita till usa. Mitt när han hade en bebis och allt!

Liknande trådar

  1. Minns ni...
    By Beau in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-24, 16:24
  2. Minns ni mig?
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 19:55
  3. Hej ni som minns mig
    By Suz in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 14:26
  4. Minns ni???
    By Gunilla m 4 in forum _0209 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 21:03
  5. Minns ni mig???? :)
    By K-line in forum _0505 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 18:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar