dagisstart
_0711 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    dagisstart

    Hej alla kloka mammor!

    Var ett bra tag sedan jag var inne här men nu tänkte jag passa på att be om lite tips.
    Alicia börjar dagis nu den 25 mars och jag undrar om ni har lite förslag på vilka slags ytterkläder som är bra att skaffa så här inför slutet av vintern/början av våren?
  2. 1
    dagisstart Hej alla kloka mammor!

    Var ett bra tag sedan jag var inne här men nu tänkte jag passa på att be om lite tips.
    Alicia börjar dagis nu den 25 mars och jag undrar om ni har lite förslag på vilka slags ytterkläder som är bra att skaffa så här inför slutet av vintern/början av våren?
  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2
    En bra overall är guld värt. En lite tunnare nu till våren som man kan ha fleecekläder under i början. Sen gallonbyxor och regnjacka..Gummistövlar och regnvantar.. Bra kängor. Just lager på lager är bäst på våren då personalen kan klä av dem om det blir varmt på em.
  4. 2
    En bra overall är guld värt. En lite tunnare nu till våren som man kan ha fleecekläder under i början. Sen gallonbyxor och regnjacka..Gummistövlar och regnvantar.. Bra kängor. Just lager på lager är bäst på våren då personalen kan klä av dem om det blir varmt på em.

Liknande trådar

  1. dagisstart (oxå i nov)
    By annsi82 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-13, 09:53
  2. Dagisstart?
    By Maline med 2 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-08-03, 15:47
  3. Dagisstart?
    By DIFGrynet in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 09:22
  4. Dagisstart
    By Basio in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-02, 18:53
  5. Dagisstart?
    By nenne79 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 20:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar