Det var länge sedan!
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Det var länge sedan!

    Hejsan hoppsan vad tiden går och oj, oj, oj vad det var länge sedan jag var inne här. Ni minns mig väl knappt nu *skratt* Kolmårdsmamman med tre små vildar varav den minsta född mars-07 då. Tänk, snart har vi ett gäng tvååringar. Tiden går sååå fort.
    Här planeras numera inga fler barn, åtminsone inte inom de närmast åren. Möjligen, möjligen att vi kan tänka oss en liten sladdis lagom när de tre vi nu har är i skolålder allihopa.
    Nu skall jag läsa runt lite och svara på lite frågor!
    Kram
  2. 1
    Det var länge sedan! Hejsan hoppsan vad tiden går och oj, oj, oj vad det var länge sedan jag var inne här. Ni minns mig väl knappt nu *skratt* Kolmårdsmamman med tre små vildar varav den minsta född mars-07 då. Tänk, snart har vi ett gäng tvååringar. Tiden går sååå fort.
    Här planeras numera inga fler barn, åtminsone inte inom de närmast åren. Möjligen, möjligen att vi kan tänka oss en liten sladdis lagom när de tre vi nu har är i skolålder allihopa.
    Nu skall jag läsa runt lite och svara på lite frågor!
    Kram
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Visst minns vi.iallafall jag Jag är sällan in på denna sida håller mest till på viktsnack
  4. 2
    Visst minns vi.iallafall jag Jag är sällan in på denna sida håller mest till på viktsnack

Liknande trådar

  1. Länge sedan
    By citrellie in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-20, 09:26
  2. Länge sedan...
    By Smulanifalun in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 13:56
  3. Länge sedan! (och då menar jag länge)
    By Sirpa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 09:15
  4. Länge sedan...
    By AnkieE in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 10:15
  5. Länge sedan jag var här!
    By Dollyw in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 06:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar