Tomt rum
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Tomt rum

    Har nu ett helt tomt rum (sonens, han flyttade ju hemifrån) och ett annat rum som i stort sett bara står och väntar på att vi ska dela på fyrlingarna så att två av dem sover där inne. Dock verkar de inte ha samma tankar som mig och maken, de gillar att sova i samma rum vilket iofs är bra.

    Men vad sjutton gör man med två tomma rum då?! Känns så onödigt att ha två tomma rum bara. V och Z delar också rum och vi har sagt till dem att någon av dem kan flytta in där, men de vill de inte heller?! Filmrum hade varit en bra idé, men det har vi, likaså lekrum.

    Några bra idéer? Eller bara låta det stå tomt och samla damm?
  2. 1
    Tomt rum Har nu ett helt tomt rum (sonens, han flyttade ju hemifrån) och ett annat rum som i stort sett bara står och väntar på att vi ska dela på fyrlingarna så att två av dem sover där inne. Dock verkar de inte ha samma tankar som mig och maken, de gillar att sova i samma rum vilket iofs är bra.

    Men vad sjutton gör man med två tomma rum då?! Känns så onödigt att ha två tomma rum bara. V och Z delar också rum och vi har sagt till dem att någon av dem kan flytta in där, men de vill de inte heller?! Filmrum hade varit en bra idé, men det har vi, likaså lekrum.

    Några bra idéer? Eller bara låta det stå tomt och samla damm?
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    Pysslerrum alla gånger!!

    Massor med amterial framme så inspirationen flödar!! Det hade jag innan barnen gjorde entré och det var mitt favoritrum
  4. 2
    Pysslerrum alla gånger!!

    Massor med amterial framme så inspirationen flödar!! Det hade jag innan barnen gjorde entré och det var mitt favoritrum
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Ja kanske. Victor och Zacharias skulle nog gilla det iallafall. Däremot tror jag inte att M skulle vara lika nöjd, och minstingarna är kanske lite små för att pyssla..om man inte menar att rita etc då
  6. 3
    Ja kanske. Victor och Zacharias skulle nog gilla det iallafall. Däremot tror jag inte att M skulle vara lika nöjd, och minstingarna är kanske lite små för att pyssla..om man inte menar att rita etc då
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Dator- och spelrum. Den sortens yta går åt. Så kan ni även ha alla filmer och sätta upp storbildsTV på väggen. Bara stänga dörren när det ska spelas.
  8. 4
    Dator- och spelrum. Den sortens yta går åt. Så kan ni även ha alla filmer och sätta upp storbildsTV på väggen. Bara stänga dörren när det ska spelas.
  9. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5
    Oj! Nu blev jag avis! Vi har tre rok på fyra personer. Datorn står i hallen. Skulle ge massor för två tomma rum, tänk bara att kunna prata i telefon i fred utan att gå ner i källaren!!
    Jag skulle göra ett rum till pyssel/gästrum. En extra säng i ett eget rum är underskattat. Finns tillfällen, tex när barnen är sjuka då jag önskar att vi hade två sovrum för oss vuxna. Det andra skulle bli extra tv-rum/mysrum/bibliotek. *drömmer*
  10. 5
    Oj! Nu blev jag avis! Vi har tre rok på fyra personer. Datorn står i hallen. Skulle ge massor för två tomma rum, tänk bara att kunna prata i telefon i fred utan att gå ner i källaren!!
    Jag skulle göra ett rum till pyssel/gästrum. En extra säng i ett eget rum är underskattat. Finns tillfällen, tex när barnen är sjuka då jag önskar att vi hade två sovrum för oss vuxna. Det andra skulle bli extra tv-rum/mysrum/bibliotek. *drömmer*

Liknande trådar

  1. Tomt här?
    By Stellaris in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-05, 08:13
  2. här var tomt,dax att åka
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-07, 15:43
  3. Tomt...
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 09:20
  4. Tomt!
    By kanske nybyggare in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 10:00
  5. Tomt här!
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 21:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar