Träffen!
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Träffen!

    Vad sägs om helgen 10-12 juli?
    Vi får väl vänta med definitivt beslut tills Svammelmamma kommer hem runt den 26de, men då är det hög tid att boka. Det är snart mars redan..Hjälp vad tiden går.

    Vi kommer nog göra som sist och bo 2 nätter. Förhoppningsvis är det fint väder så man kan bada! Och på söndagen blir det nog Kålmården igen. Tänk vilken tur vi hade med vädret förra gången! Längtar sååå efter att äta frukost på den härliga terassen! :-)

    Kramar!
    "Jag vill vara lika fin som dig mamma. För jag älskar dig!"
    Sagt av min underbara Milla,då 2½ år. Nu 4½ och fortfarande lika underbar!
  2. 1
    Träffen! Vad sägs om helgen 10-12 juli?
    Vi får väl vänta med definitivt beslut tills Svammelmamma kommer hem runt den 26de, men då är det hög tid att boka. Det är snart mars redan..Hjälp vad tiden går.

    Vi kommer nog göra som sist och bo 2 nätter. Förhoppningsvis är det fint väder så man kan bada! Och på söndagen blir det nog Kålmården igen. Tänk vilken tur vi hade med vädret förra gången! Längtar sååå efter att äta frukost på den härliga terassen! :-)

    Kramar!
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2

    för oss

    funkar det fint
    tror dock det bara blir en natt för oss, men det blir självklart Kolmården på söndagen *ler*
    kramar
  4. 2
    för oss funkar det fint
    tror dock det bara blir en natt för oss, men det blir självklart Kolmården på söndagen *ler*
    kramar
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    Hej!
    Den helgen funkar för oss. Jag är inget fan av vandrarhem utan har helst egen toalett så jag tror vi gör som sist och bokar hotell nån annanstans

    Kram
  6. 3
    Hej!
    Den helgen funkar för oss. Jag är inget fan av vandrarhem utan har helst egen toalett så jag tror vi gör som sist och bokar hotell nån annanstans

    Kram
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4
    Misstänkte att ni skulle göra det. Jag kollade priserna på Vildmarkshotellet och bestämde sen att jag tycker det är mysigt att bo i stuga utan toalett...
  8. 4
    Misstänkte att ni skulle göra det. Jag kollade priserna på Vildmarkshotellet och bestämde sen att jag tycker det är mysigt att bo i stuga utan toalett...
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Ja, en natt funkar ju för er som inte har riktigt lika långt att åka.
  10. 5
    Ja, en natt funkar ju för er som inte har riktigt lika långt att åka.
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6
    Hej jag är knappt inne här längre spec i nu när det är massa med nytt jobb men du kan inte hålla mig lite update and det här på FB?

    Min man är borta ikväll så måste jag även kolla lite med semester o så eftersom jag precis har börjat men jag räknar med att komma en natt men säger som Jempos, blir ett alternativ med toalett- kosta vad det kosta vill

    Kramar
  12. 6
    Hej jag är knappt inne här längre spec i nu när det är massa med nytt jobb men du kan inte hålla mig lite update and det här på FB?

    Min man är borta ikväll så måste jag även kolla lite med semester o så eftersom jag precis har börjat men jag räknar med att komma en natt men säger som Jempos, blir ett alternativ med toalett- kosta vad det kosta vill

    Kramar
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7
    Fattiglappen har redan svarat på FB...
  14. 7
    Fattiglappen har redan svarat på FB...
  15. Medlem sedan
    Oct 1999
    #8

    Here I am!

    Klart vi vill komma! Fast det var så länge sen vi sågs att jag ju knappt kommer känna igen er. En natt är bra för oss, och vi kan bo i stuga som förra gången, vi är inte så kräsna (som just bott på supder duper lyxhotellet ett gäng dagar i Thailand). Tycker det är trevligt att förhoppningsvis kunna sitte ute och babbla på kvällen, grilal och ta ett glas vin ju. Och ni är väl med på det hoppas jag?!
  16. 8
    Here I am! Klart vi vill komma! Fast det var så länge sen vi sågs att jag ju knappt kommer känna igen er. En natt är bra för oss, och vi kan bo i stuga som förra gången, vi är inte så kräsna (som just bott på supder duper lyxhotellet ett gäng dagar i Thailand). Tycker det är trevligt att förhoppningsvis kunna sitte ute och babbla på kvällen, grilal och ta ett glas vin ju. Och ni är väl med på det hoppas jag?!
  17. Medlem sedan
    Nov 2001
    #9
    Som jag redan sagt så kommer vi! Jag tar med make och 2 barn denna gång :-) Troligtvis stannar vi 2 nätter och det blir definitivt på vandrarhemmet!Det var så trevligt sist att kunna sitta ute på kvällen och sippa vin och umgås.

    Hotell hinner jag få nog av denna vår ändå, tillbringar just nu min andra vecka på ett hotell lååååångt hemifrån på tjänsteresa. Kommer att hamna här minst ett par gånger till innan sommaren, så jag får min beskärda del av hotellvistelse.
  18. 9
    Som jag redan sagt så kommer vi! Jag tar med make och 2 barn denna gång :-) Troligtvis stannar vi 2 nätter och det blir definitivt på vandrarhemmet!Det var så trevligt sist att kunna sitta ute på kvällen och sippa vin och umgås.

    Hotell hinner jag få nog av denna vår ändå, tillbringar just nu min andra vecka på ett hotell lååååångt hemifrån på tjänsteresa. Kommer att hamna här minst ett par gånger till innan sommaren, så jag får min beskärda del av hotellvistelse.
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10
    Härligt!! Jag visste väl att vi kunde lita på er!
    Jag kan sätta en röd nejlika i knapphålet så du känner igen mig.
    Jag ser oxå fram emot kvällen! Det var sååå mysigt!
    Kram!
  20. 10
    Härligt!! Jag visste väl att vi kunde lita på er!
    Jag kan sätta en röd nejlika i knapphålet så du känner igen mig.
    Jag ser oxå fram emot kvällen! Det var sååå mysigt!
    Kram!
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11
    Härligt! Då värmer vi upp vandrarhemmet på fredagen då!
    ps. är du hemma i slutet av mars??ds.
  22. 11
    Härligt! Då värmer vi upp vandrarhemmet på fredagen då!
    ps. är du hemma i slutet av mars??ds.
  23. Medlem sedan
    Nov 2001
    #12
    Japp, vi värmer upp på fredagen! Som förra gången

    Jag vet inte om jag är hemma i sutet av mars. Kanske måste iväg på tjänsteresa igen men förhoppningsvis blir det först i april nån gång... Hurså?
  24. 12
    Japp, vi värmer upp på fredagen! Som förra gången

    Jag vet inte om jag är hemma i sutet av mars. Kanske måste iväg på tjänsteresa igen men förhoppningsvis blir det först i april nån gång... Hurså?
  25. Medlem sedan
    May 2004
    #13
    Vi kanske,kanske,kanske ska till Stockholm då....och skulle då kaaaanske behöva nånstans att sova...*blink,blink* Väntar på svar från ett ställe....
  26. 13
    Vi kanske,kanske,kanske ska till Stockholm då....och skulle då kaaaanske behöva nånstans att sova...*blink,blink* Väntar på svar från ett ställe....
  27. Medlem sedan
    Nov 2001
    #14
    Najs! Sängplatser kan vi säkert ordna Tyvärr inga snygga tapeter att inspektera men vi har ju alltid gillestugan du kan få gå in i och beundra
  28. 14
    Najs! Sängplatser kan vi säkert ordna Tyvärr inga snygga tapeter att inspektera men vi har ju alltid gillestugan du kan få gå in i och beundra

Liknande trådar

  1. Hur var gbg-träffen?
    By Moomin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-06, 21:05
  2. Gbg träffen
    By Katja + tjejerna in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 20:44
  3. *Träffen*
    By Katarina m L o M in forum _0407 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-13, 05:27
  4. Ang. träffen
    By -Sara- in forum Singelmingel
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 17:11
  5. Gbg träffen...
    By Äva m Filippa! in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-16, 22:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar