Ellanora!!!
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Jul 1999
    #1

    Ellanora!!!

    Vet att du åkte till USA vid jul. Hittade du nga bra biljettpriser? Var isåfall?
    Hur flög du dit? Många byten?
  2. 1
    Ellanora!!! Vet att du åkte till USA vid jul. Hittade du nga bra biljettpriser? Var isåfall?
    Hur flög du dit? Många byten?
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    Inte Ellanora men vi har bokat och åker i maj, 6200 kr/person med SAS, endast flyg hotell bokar vi själva. Ett byte, i London.
  4. 2
    Inte Ellanora men vi har bokat och åker i maj, 6200 kr/person med SAS, endast flyg hotell bokar vi själva. Ett byte, i London.
  5. Medlem sedan
    Jul 1999
    #3
    Var har du hittat de biljetterna? Låter som ett bra pris!
  6. 3
    Var har du hittat de biljetterna? Låter som ett bra pris!
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    jag bokade genom Ticket flög dit med Air France ett byte i Paris
    hem med KLM ett byte i Amsterdam.

    betalade 28 812 kr för flyg och 11 hotellnätter i San Fransisco. vet inte vad själva flygbiljetterna kostade vi var tre vuxna.
  8. 4
    jag bokade genom Ticket flög dit med Air France ett byte i Paris
    hem med KLM ett byte i Amsterdam.

    betalade 28 812 kr för flyg och 11 hotellnätter i San Fransisco. vet inte vad själva flygbiljetterna kostade vi var tre vuxna.
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    på sas hemsida. Tror också det är ett bra pris.
  10. 5
    på sas hemsida. Tror också det är ett bra pris.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Hittade nu 6745 kr per biljett betalade vi. Tre vuxna.
  12. 6
    Hittade nu 6745 kr per biljett betalade vi. Tre vuxna.
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Var flyger ni?
  14. 7
    Var flyger ni?
  15. Medlem sedan
    Sep 2005
    #8
    Vi flyger från Gbg, mellanlandar i London och flyger vidare till San Francisco, bilar därifrån till först Las Vegas sen till Los Angeles och sen tillbaks till SF.
  16. 8
    Vi flyger från Gbg, mellanlandar i London och flyger vidare till San Francisco, bilar därifrån till först Las Vegas sen till Los Angeles och sen tillbaks till SF.
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Vi flög från Arlanda, jag tror våra biljetter var dyrare för det var typ högsäsong...
  18. 9
    Vi flög från Arlanda, jag tror våra biljetter var dyrare för det var typ högsäsong...
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    Hittade biljetter för 5.136 SEK nu till SF från Arlanda i maj.
  20. 10
    Hittade biljetter för 5.136 SEK nu till SF från Arlanda i maj.
  21. Medlem sedan
    Sep 2005
    #11
    Men jag tycker det var ett väldigt bra pris på era flygbiljetter, jag tyckte våra var billiga.
  22. 11
    Men jag tycker det var ett väldigt bra pris på era flygbiljetter, jag tyckte våra var billiga.
  23. Medlem sedan
    Sep 2005
    #12
    Kanske är det dyrare för att ni åker över jul, men det är väl inte särskilt vamt då?
  24. 12
    Kanske är det dyrare för att ni åker över jul, men det är väl inte särskilt vamt då?
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    nej det var kallt, brrr:-) Som tidig svensk vår. ja det var ju högsäsong för det var över jul, jag boakde bilj i sep, hade jag bokat senare hade de kostat minst 10 000 mer, jag kollade:-) jag letade som besatt och Ticket ahde bäst priser då.
  26. 13
    nej det var kallt, brrr:-) Som tidig svensk vår. ja det var ju högsäsong för det var över jul, jag boakde bilj i sep, hade jag bokat senare hade de kostat minst 10 000 mer, jag kollade:-) jag letade som besatt och Ticket ahde bäst priser då.
  27. Medlem sedan
    Sep 2005
    #14
    Ja vi får ju varmt och skönt ska bli så j**la kul!!! alltid dyrare över jul men billigt för er ändå ju.
  28. 14
    Ja vi får ju varmt och skönt ska bli så j**la kul!!! alltid dyrare över jul men billigt för er ändå ju.
  29. Medlem sedan
    Jul 1999
    #15
    DET låter ju otroligt bra!
    Jag har kollat på Icelandair från Kastrup mellanlanda på Island och så till Minneapolis. För 3 vuxna och 1 barn har jag hittat priser på runt 30 000 kronor.
    Ska kolla vidare!
  30. 15
    DET låter ju otroligt bra!
    Jag har kollat på Icelandair från Kastrup mellanlanda på Island och så till Minneapolis. För 3 vuxna och 1 barn har jag hittat priser på runt 30 000 kronor.
    Ska kolla vidare!
  31. Medlem sedan
    Jul 2003
    #16
    När ska ni åka? Under jul och nyår är det högsäsong och även under sommaren. I maj går det att hitta väldigt billiga biljetter.
  32. 16
    När ska ni åka? Under jul och nyår är det högsäsong och även under sommaren. I maj går det att hitta väldigt billiga biljetter.
  33. Medlem sedan
    Aug 2006
    #17
    Kika på ticket.se

    KLM har också en drive var i USA ska du till?
  34. 17
    Kika på ticket.se

    KLM har också en drive var i USA ska du till?
  35. Medlem sedan
    Aug 2006
    #18
    Ja vi betalde ju 28000 med hotell... När åker ni?
  36. 18
    Ja vi betalde ju 28000 med hotell... När åker ni?
  37. Medlem sedan
    Jul 2003
    #19
    Minneapolis verkar det som. Ifrån Köpenhamn.
  38. 19
    Minneapolis verkar det som. Ifrån Köpenhamn.
  39. Medlem sedan
    Jul 2003
    #20
    Däremot ser jag ingen info om när hon vill åka. Det finns ju inget allmänt svar om vilket bolag som är billigast hit utan man måste veta vilken sträcka det gäller och när. KLM är annars helt ok, de har jag flugit med.
  40. 20
    Däremot ser jag ingen info om när hon vill åka. Det finns ju inget allmänt svar om vilket bolag som är billigast hit utan man måste veta vilken sträcka det gäller och när. KLM är annars helt ok, de har jag flugit med.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. EllaNora!
    By Furiosa in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-09-21, 16:42
  2. EllaNora...
    By housewife in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-19, 11:08
  3. EllaNora! Är du här?
    By jmed2 in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-09-10, 21:06
  4. EllaNora!
    By Selenicereus in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2008-08-23, 14:41
  5. EllaNora
    By cogito in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-10, 08:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar