Jag kastade på mig träningskläderna
Ordet är fritt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Jag kastade på mig träningskläderna

    och stack ut och åkte skidor när maken ringde och sa att han var på väg hem tidigt. Tänk att man kan åka skidor här nere i Västsverige, iofs på golfbanan och ihopskottade skidspår men ändå . Jag fick åkt en timma innan det blev så mörkt så man inte såg längre, ville inte riskera skidorna heller för bitvis var det inte så bra spår utan man fick "trippa" fram över gräset.
  2. 1
    Jag kastade på mig träningskläderna och stack ut och åkte skidor när maken ringde och sa att han var på väg hem tidigt. Tänk att man kan åka skidor här nere i Västsverige, iofs på golfbanan och ihopskottade skidspår men ändå . Jag fick åkt en timma innan det blev så mörkt så man inte såg längre, ville inte riskera skidorna heller för bitvis var det inte så bra spår utan man fick "trippa" fram över gräset.
  3. Medlem sedan
    Apr 2000
    #2

    flitpris till dig! :)

    Det var bra gjort att sticka ut och samla lite snökilometrar där. Lösningen på mörkerproblemet stavas förresten p-a-n-n-l-a-m-p-a
  4. 2
    flitpris till dig! :) Det var bra gjort att sticka ut och samla lite snökilometrar där. Lösningen på mörkerproblemet stavas förresten p-a-n-n-l-a-m-p-a
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    Här kan man inte åka för det är för kallt. Eller "man" kan åka, men karinxxx vägrar, för det är 20 minus.
  6. 3
    Här kan man inte åka för det är för kallt. Eller "man" kan åka, men karinxxx vägrar, för det är 20 minus.

Liknande trådar

  1. Sur lukt i träningskläderna
    By Nujävlar! in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-08-06, 22:04
  2. Sitter här med träningskläderna på
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-07-31, 12:16
  3. Nä nu kastade
    By Australia in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 23:12
  4. Busschaufören kastade av
    By bambuu in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 08:50
  5. Nu drar jag på mig träningskläderna
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 22:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar