Hej! Jag vill hälsa er välkomna.
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Hej! Jag vill hälsa er välkomna.

    Ni kommer att bli fler vad det lider, med och i väntan på positiva gravtest. Många av er har varit här på AFF jättelänge, för andra är det nytt med det mesta. Jag är värd här på forumet, och jag kommer att finnas med ett tag i början och försäkra mig om att ni har det bra och får svar på de frågor ni har. Ni kommer att följas åt och svetsas samman med tiden. Jag önskar er en fin start på graviditeten och er tid som ankomstgrupp! Tveka inte att hojta, så svarar jag.
    Because I love you I will commit myself to you.
    http://mammanpavag.blogspot.com/
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  2. 1
    Hej! Jag vill hälsa er välkomna. Ni kommer att bli fler vad det lider, med och i väntan på positiva gravtest. Många av er har varit här på AFF jättelänge, för andra är det nytt med det mesta. Jag är värd här på forumet, och jag kommer att finnas med ett tag i början och försäkra mig om att ni har det bra och får svar på de frågor ni har. Ni kommer att följas åt och svetsas samman med tiden. Jag önskar er en fin start på graviditeten och er tid som ankomstgrupp! Tveka inte att hojta, så svarar jag.
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    ... Och så borde jag ha målat mig grön.
  4. 2
    ... Och så borde jag ha målat mig grön.

Liknande trådar

  1. Vill hälsa alla nya välkomna!
    By Linema in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-26, 09:52
  2. Vill hälsa de nya välkomna!
    By Nora bf 21/2 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-17, 18:01
  3. vill hälsa alla våra nya välkomna!!
    By vibbsan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 14:13
  4. Är ni välkomna att hälsa på?
    By Majja in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 14:38
  5. vill bara hälsa all nya välkomna!
    By ~johanna~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-18, 16:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar