Problem med tandborstning.
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Problem med tandborstning.

    Här försöker man vara duktig och borsta tänderna på min dotter, men det går inte! För det första skriker hon som om jag höll på att döda henne, så jag måste hålla i både huvud och armar. Dessutom blöder hon!

    Händer det er också?
  2. 1
    Problem med tandborstning. Här försöker man vara duktig och borsta tänderna på min dotter, men det går inte! För det första skriker hon som om jag höll på att döda henne, så jag måste hålla i både huvud och armar. Dessutom blöder hon!

    Händer det er också?
  3. Medlem sedan
    May 2008
    #2
    Det känns så skönt att få veta att någon annan har det precis som vi. Vår lille herre är en ängel FÖRUTOM när hans tänder ska borstas, då förvandlas han till en skrikande och fäktande illbatting!
    Blödningen tror jag beror på tandsprickning. Ta det bara lite försiktigt så är det nog ingen fara tror jag.
    Lycka till!
  4. 2
    Det känns så skönt att få veta att någon annan har det precis som vi. Vår lille herre är en ängel FÖRUTOM när hans tänder ska borstas, då förvandlas han till en skrikande och fäktande illbatting!
    Blödningen tror jag beror på tandsprickning. Ta det bara lite försiktigt så är det nog ingen fara tror jag.
    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Jag brukar försöka sjunga och skoja. Det funkar ibland...
  6. 3
    Jag brukar försöka sjunga och skoja. Det funkar ibland...
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Linnéa var väldigt svår att börja borsta tänderna på. Vi gjorde helt sonika så att hon fick borsta tänderna själv från början och så tog vi över allt eftersom..

    Lycka till..
  8. 4
    Linnéa var väldigt svår att börja borsta tänderna på. Vi gjorde helt sonika så att hon fick borsta tänderna själv från början och så tog vi över allt eftersom..

    Lycka till..
  9. Lemonaden
    #5
    Ser att det var länge sen ni hade problem med detta! Har det löst sig?
    För nu har vi problem med Mikkos borstning av tänderna och vi känner oss helt hopplösa, hur fasiken ska man göra för att det ska bli en någotsådär positiv upplevelse???
    Mikko skriker och gråter och vi är två som håller i, men uscha...
    Har provat borsta tänderna på olika ställen, men...
  10. 5
    Ser att det var länge sen ni hade problem med detta! Har det löst sig?
    För nu har vi problem med Mikkos borstning av tänderna och vi känner oss helt hopplösa, hur fasiken ska man göra för att det ska bli en någotsådär positiv upplevelse???
    Mikko skriker och gråter och vi är två som håller i, men uscha...
    Har provat borsta tänderna på olika ställen, men...

Liknande trådar

  1. Tandborstning..
    By angylp in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-20, 18:12
  2. Tandborstning.
    By Nyssan in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 15:25
  3. Tandborstning?
    By Reikon in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 10:11
  4. Tandborstning
    By patka in forum _0406 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 09:27
  5. Tandborstning...
    By K-line in forum _0505 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-20, 10:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar