Får jag vara med er?
_0911 Novemberbarn
  1. Maja utan BF
    #1

    Får jag vara med er?

    Hej på er!

    Får jag hänga med er i den här gruppen? Jag trodde att jag var gravid och tillhörde oktobergruppen, men tji fick jag...mensen kom igår. Blöder extremt mycket och kommer klumpar. MENSEN from HELL! Jag satsar på novemberbebis istället =)

    Jag kallar mig Maja, är 30 år och har två barn. Vi bor utanför Stockholm.

    Hej så länge!
  2. 1
    Får jag vara med er? Hej på er!

    Får jag hänga med er i den här gruppen? Jag trodde att jag var gravid och tillhörde oktobergruppen, men tji fick jag...mensen kom igår. Blöder extremt mycket och kommer klumpar. MENSEN from HELL! Jag satsar på novemberbebis istället =)

    Jag kallar mig Maja, är 30 år och har två barn. Vi bor utanför Stockholm.

    Hej så länge!
  3. Chili-
    #2
    Hej Maja!
    Vi försöker också få till ett tredje barn, min mens har varit lite sen och är på g först nu... så vi kommer att följas åt.

    Hoppas att den jobbiga mensen snart tar slut (det kanske var ett tidigt mf?) och att du slipper ha den på ett bra tag:-)
  4. 2
    Hej Maja!
    Vi försöker också få till ett tredje barn, min mens har varit lite sen och är på g först nu... så vi kommer att följas åt.

    Hoppas att den jobbiga mensen snart tar slut (det kanske var ett tidigt mf?) och att du slipper ha den på ett bra tag:-)
  5. Flippen med två
    #3
    självklart!
    nu har ju jag inte plussat än så vet ju inte själv om jag får vara med här, haha.
    Känner mig mega gravid med tunga ömma tuttar o mkt mens/molvärk sen i söndags, plus sambon klagade på att jag luktade metall i munnen-som förra graviditeten..känner det dock inte själv o gjorde inte det förra gången...spydde i förrgår oxå för jag mådde så illa.
    bim månd tisd så får vänta med att testa...=( dagarna går så sakta nu!!
  6. 3
    självklart!
    nu har ju jag inte plussat än så vet ju inte själv om jag får vara med här, haha.
    Känner mig mega gravid med tunga ömma tuttar o mkt mens/molvärk sen i söndags, plus sambon klagade på att jag luktade metall i munnen-som förra graviditeten..känner det dock inte själv o gjorde inte det förra gången...spydde i förrgår oxå för jag mådde så illa.
    bim månd tisd så får vänta med att testa...=( dagarna går så sakta nu!!

Liknande trådar

  1. Pälsens vara eller icke-vara?
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-02-16, 09:48
  2. Lucias vara eller inte vara...
    By 1Michelin1 in forum Småbarn
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2008-11-16, 23:08
  3. Lucias vara eller inte vara....
    By 1Michelin1 in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 19:55
  4. Tvättstugans vara eller inte vara.
    By Neba in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-04, 11:39
  5. Måste det vara dyrt att vara utomlands?
    By Anna T2 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 10:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar