Dottern filar på sitt livs första CV
Ordet är fritt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Dottern filar på sitt livs första CV

    och hon skriver mail på engelska som får mig att bara gapa av beundran. De är så välformulerade så jag hade inte kunnat göra det själv.

    Fattar ni att jag börjar få STORA barn
  2. 1
    Dottern filar på sitt livs första CV och hon skriver mail på engelska som får mig att bara gapa av beundran. De är så välformulerade så jag hade inte kunnat göra det själv.

    Fattar ni att jag börjar få STORA barn
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Jag vet precis hur du känner det. Min håller på att planera för att kunna flytta hemifrån. Hon planerar för hur mycket hon ska ha hunnit spara i buffert och kostnader om lägenhetskostnaden.
  4. 2
    Jag vet precis hur du känner det. Min håller på att planera för att kunna flytta hemifrån. Hon planerar för hur mycket hon ska ha hunnit spara i buffert och kostnader om lägenhetskostnaden.
  5. ÅJ67 m 3 kidz
    #3
    Jag kommer nog både njuta och drabbas av lappsjuka den dagen döttrarna flyttar hemifrån. Som tur är så har vi lilkillen kvar så vi kan vänja oss lite långsamt .
  6. 3
    Jag kommer nog både njuta och drabbas av lappsjuka den dagen döttrarna flyttar hemifrån. Som tur är så har vi lilkillen kvar så vi kan vänja oss lite långsamt .
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Snart kan och vet de mer än du: Igår reagerade jag när hon Molly i Melodifestivalen var född på 90-talet. Som min son. Herrejösses, tänkte jag, börjar 90-talisterna bli så stora. Nåja, 17, men ändå.

    Klart du är stolt!
  8. 4
    Snart kan och vet de mer än du: Igår reagerade jag när hon Molly i Melodifestivalen var född på 90-talet. Som min son. Herrejösses, tänkte jag, börjar 90-talisterna bli så stora. Nåja, 17, men ändå.

    Klart du är stolt!

Liknande trådar

  1. Hur kommer man över sitt livs kärlek?
    By Anonym olycklig in forum Kärlek & relationer
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2012-02-25, 14:16
  2. Mitt livs första vab
    By jagbarajag in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-15, 22:20
  3. Mitt livs första...
    By shee in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-15, 06:47
  4. Mitt livs första..
    By Många barn.. in forum Missfall
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-25, 20:34
  5. Mitt livs första..
    By S-JJ in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-18, 23:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar