Nyfiken
_0209 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Nyfiken

    Nu var det så länge sedan som det skrevs något här, så jag undrar om ni slutat titta in här nu.
    Jag har snacket i mina favoriter och är ju aktiv på en del andra forum, så det händer åtminstone ett par gånger i veckan att jag tittar in.
    Vore kul om ni bara ville skriva en rad eller två om ni nu ändå tittat in hit .
    Gunilla med Wilma -02, Oskar -06, Emma -09 & ängeln William -97

    http://familjenbrann.blogspot.com/
  2. 1
    Nyfiken Nu var det så länge sedan som det skrevs något här, så jag undrar om ni slutat titta in här nu.
    Jag har snacket i mina favoriter och är ju aktiv på en del andra forum, så det händer åtminstone ett par gånger i veckan att jag tittar in.
    Vore kul om ni bara ville skriva en rad eller två om ni nu ändå tittat in hit .
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2
    Jag tittar in en gång i veckan si så där. Andra forum kollar jag varje dag så jag är här i krokarna i alla fall. Hoppas det är bra med alla. Hanna har varit magsjuk sedan i onsdags och spydde så sent som i förmiddags - tar det aldrig slut? Hon är som en ämlig liten blek varelse som ligger i soffan hela dagen :-( Vi andra har klarat oss än så länge - peppar, peppar...
  4. 2
    Jag tittar in en gång i veckan si så där. Andra forum kollar jag varje dag så jag är här i krokarna i alla fall. Hoppas det är bra med alla. Hanna har varit magsjuk sedan i onsdags och spydde så sent som i förmiddags - tar det aldrig slut? Hon är som en ämlig liten blek varelse som ligger i soffan hela dagen :-( Vi andra har klarat oss än så länge - peppar, peppar...
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Jag tittar in någon gång i veckan. Tänker ibland att jag ska skriva något, men så blir det inte i allafall...
  6. 3
    Jag tittar in någon gång i veckan. Tänker ibland att jag ska skriva något, men så blir det inte i allafall...

Liknande trådar

  1. Jag som är ny och nyfiken :-)
    By Resan in forum Singelmingel
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2007-02-23, 13:39
  2. Nyfiken
    By tigerlilia in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-02-21, 11:42
  3. Nyfiken!
    By AnneF med 3 busar in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 10:36
  4. För den som är nyfiken...
    By Fröken Fräken in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-15, 20:00
  5. pbsthlm...nyfiken, nyfiken...
    By K-line in forum Bilsnack
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 15:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar