Noah två år idag :)
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Noah två år idag :)

    Sitter här i min ensamhet fast det är Noahs två årsdag. Han är hos sin far och kalasar idag. Här hemma var det kalas i söndags... men men, vill ju ändå träffa honom och umgås med honom idag? På själva dagen. Bara att acceptera utgången av att separera från fadern. Blir inte alltid som man vill.
    I söndags fick han lagom med presenter, bland annat cykel, elmoppe, leksaker mm. Han var nöjd men totalt uppe i varv när sängdag infann sig,

    För övrigt fungerar det bra här hemma. Han är fortfarande lugn och ställer väldigt sällan till med scener. Vilket är bra då man är ensam och ska orka med studier, hushåll, barn och allt annat som hör till vardagen.

    Pratet har kommit igång nu dom senaste veckorna och nu härmar han allt och inget. Plockar ord och gör allt för att bilda meningar och jag måste nog säga att han är väldigt duktig då han lär sig två språk åt gången, finska och svenska

    Hur fungerar livet över hos er?

    kram från mig och STORA killen Noah :P
    Prinsen Noah född 070303
  2. 1
    Noah två år idag :) Sitter här i min ensamhet fast det är Noahs två årsdag. Han är hos sin far och kalasar idag. Här hemma var det kalas i söndags... men men, vill ju ändå träffa honom och umgås med honom idag? På själva dagen. Bara att acceptera utgången av att separera från fadern. Blir inte alltid som man vill.
    I söndags fick han lagom med presenter, bland annat cykel, elmoppe, leksaker mm. Han var nöjd men totalt uppe i varv när sängdag infann sig,

    För övrigt fungerar det bra här hemma. Han är fortfarande lugn och ställer väldigt sällan till med scener. Vilket är bra då man är ensam och ska orka med studier, hushåll, barn och allt annat som hör till vardagen.

    Pratet har kommit igång nu dom senaste veckorna och nu härmar han allt och inget. Plockar ord och gör allt för att bilda meningar och jag måste nog säga att han är väldigt duktig då han lär sig två språk åt gången, finska och svenska

    Hur fungerar livet över hos er?

    kram från mig och STORA killen Noah :P
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Oj, vad tråkigt, klart man vill ha honom hemma på födelsedagen! Men det är ju skönt att han är nöjd och glad iaf Själv har jag nog en liten dramaqueen här, många scener och många: TYPISKT!! vilket hon säger var gång hon inte får göra som hon vill, sen att syskonen älskar att småbråka med henne gör ju inte saken bättre. Fast idag har jag bara hållt på med henne så idag har det varit lugnt här.
  4. 2
    Oj, vad tråkigt, klart man vill ha honom hemma på födelsedagen! Men det är ju skönt att han är nöjd och glad iaf Själv har jag nog en liten dramaqueen här, många scener och många: TYPISKT!! vilket hon säger var gång hon inte får göra som hon vill, sen att syskonen älskar att småbråka med henne gör ju inte saken bättre. Fast idag har jag bara hållt på med henne så idag har det varit lugnt här.
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Förstår att det är jättejobbigt att inte ha honom hemma hos dig på hans födelsedag. Men vill säga grattis till den stora killen. 2 år går så himla fort. Roligt med pratet. Adam har kommit igång lite grand, men det är rätt mycket rappakalja som kommer ut också
  6. 3
    Förstår att det är jättejobbigt att inte ha honom hemma hos dig på hans födelsedag. Men vill säga grattis till den stora killen. 2 år går så himla fort. Roligt med pratet. Adam har kommit igång lite grand, men det är rätt mycket rappakalja som kommer ut också
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    Grattis i efterskott Noah! låter som att han har det bra ändå och det är ju det viktigaste Kul att pratet börjar komma igång också, Salomon babblar på för fullt!
  8. 4
    Grattis i efterskott Noah! låter som att han har det bra ändå och det är ju det viktigaste Kul att pratet börjar komma igång också, Salomon babblar på för fullt!

Liknande trådar

  1. Noah kom idag!!!
    By Lotus86 in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-09-01, 15:14
  2. Noah 1 år idag!
    By Agneta H med 3 in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 13:05
  3. Noah 2 år idag..
    By kajsanlo in forum Änglabarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 15:51
  4. Idag chockade Noah mig!!!
    By mejamy in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 07:15
  5. Idag har Noah...
    By Agneta H med 3 in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-05, 18:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar