Jag ber om era augustitummar nu
_0308 Augustibarn
  1. anonymt namn
    #1

    Jag ber om era augustitummar nu

    Jag vill inte att mitt nick ska kunna kopplas ihop med mitt namn på något sätt just nu, så jag skriver anonymt, men jag är någon ni känner. Spekulera inte, snälla!

    Era tummar har hjälpt i många sammanhang och jag hoppas de kan hjälpa oss nu. Vi väntar ett litet syskon i augusti och var på UL idag. Det såg inte helt bra ut, faktiskt. Bebisen var jättefin, men hade en avvikelse på hjärtat. Vänstra kammaren var mindre än den högra. Exakt vad det innebär vet vi inte just nu och allt känns mest förvirrat. Vi frågade om Downs Syndrom, men de trodde inte det i dagsläget i alla fall. Vi var där i två olika rum och blev undersökta i nästan 1½ timme, gick därifrån med nytaget fostervattensprov, remiss till barnkardiologen på Astrid Lindgren och ny UL-tid nästa onsdag. Håll tummarna för oss att den här historien ska sluta så lyckligt som den kan göra. *ledsen*
  2. 1
    Jag ber om era augustitummar nu Jag vill inte att mitt nick ska kunna kopplas ihop med mitt namn på något sätt just nu, så jag skriver anonymt, men jag är någon ni känner. Spekulera inte, snälla!

    Era tummar har hjälpt i många sammanhang och jag hoppas de kan hjälpa oss nu. Vi väntar ett litet syskon i augusti och var på UL idag. Det såg inte helt bra ut, faktiskt. Bebisen var jättefin, men hade en avvikelse på hjärtat. Vänstra kammaren var mindre än den högra. Exakt vad det innebär vet vi inte just nu och allt känns mest förvirrat. Vi frågade om Downs Syndrom, men de trodde inte det i dagsläget i alla fall. Vi var där i två olika rum och blev undersökta i nästan 1½ timme, gick därifrån med nytaget fostervattensprov, remiss till barnkardiologen på Astrid Lindgren och ny UL-tid nästa onsdag. Håll tummarna för oss att den här historien ska sluta så lyckligt som den kan göra. *ledsen*
  3. Anonym
    #2
    Kl 10.30 har vi fått tid på AL. Då får vi väl något svar i alla fall. Håll tummarna för oss då.
  4. 2
    Kl 10.30 har vi fått tid på AL. Då får vi väl något svar i alla fall. Håll tummarna för oss då.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Jag tänker på er nu och håller hårda, hårda tummar för er!!!
  6. 3
    Jag tänker på er nu och håller hårda, hårda tummar för er!!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Håller tummar o tår, all lycka till er.
    Kram o lycka till!
    Vivi Dennis0308 Emil0508
  8. 4
    Håller tummar o tår, all lycka till er.
    Kram o lycka till!
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5
    Håller tummarna för att allt gick bra.
  10. 5
    Håller tummarna för att allt gick bra.
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6
    Jag tänker på er, håller tummarna och ber för att detta ska ordna sig till det bästa ! Kram från en sällan-skrivare !
  12. 6
    Jag tänker på er, håller tummarna och ber för att detta ska ordna sig till det bästa ! Kram från en sällan-skrivare !
  13. Anonym
    #7
    Det gick inte alls bra. Vårt barn har en mycket allvarlig, obotlig och komplicerad hjärtdeffekt. Vi står inför ett avbrytande, men måste först ansöka om och invänta socialstyrelsens godkännande. Det är så sorgligt. *gråter*
  14. 7
    Det gick inte alls bra. Vårt barn har en mycket allvarlig, obotlig och komplicerad hjärtdeffekt. Vi står inför ett avbrytande, men måste först ansöka om och invänta socialstyrelsens godkännande. Det är så sorgligt. *gråter*
  15. Medlem sedan
    Jan 2003
    #8

    Många många

    kramar till er...finner inga ord, så orättvist.......
    Jag kan inte ens föreställa mej hur det känns, fast jag själv förlorade ett barn i v17 men de går inte o jämföra. Vi behövde inte ta ställning och invänta tid, den dog ju "själv" så att säga. Nää, sånt här ska bara inte hända.......Kram på dej/er. Lycka till med allt! Kram igen.
    Vivi Dennis0308 Emil0508
  16. 8
    Många många kramar till er...finner inga ord, så orättvist.......
    Jag kan inte ens föreställa mej hur det känns, fast jag själv förlorade ett barn i v17 men de går inte o jämföra. Vi behövde inte ta ställning och invänta tid, den dog ju "själv" så att säga. Nää, sånt här ska bara inte hända.......Kram på dej/er. Lycka till med allt! Kram igen.
  17. Medlem sedan
    Oct 2002
    #9
    Många kramar ! Jag har inga ord... men en varm lång kram !
  18. 9
    Många kramar ! Jag har inga ord... men en varm lång kram !
  19. Medlem sedan
    Dec 2002
    #10
    Å, nej...
    Jag känner mig verkligen ledsen för er skull. Många kramar.
  20. 10
    Å, nej...
    Jag känner mig verkligen ledsen för er skull. Många kramar.
  21. Medlem sedan
    Nov 2000
    #11

    Fy, så tufft!

    Stor kram! Tänker på er...
    Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 augusti 2003 & Alva, född 9 december 2008.
    ****************************** ****
    http://www.flickr.com/photos/anek70/
  22. 11
    Fy, så tufft! Stor kram! Tänker på er...
  23. Medlem sedan
    Dec 2002
    #12
    Åh nej ! Hittar inte de rätta orden men det är fruktansvärt! Tänker på er...
  24. 12
    Åh nej ! Hittar inte de rätta orden men det är fruktansvärt! Tänker på er...
  25. Medlem sedan
    Dec 2001
    #13
    Så otroligt ledsamt!
    Jag beklagar verkligen. En person i min familj var med om samma sak för drygt ett år sedan och det var väldigt ledsamt. Jag tänker på er!
  26. 13
    Så otroligt ledsamt!
    Jag beklagar verkligen. En person i min familj var med om samma sak för drygt ett år sedan och det var väldigt ledsamt. Jag tänker på er!
  27. Medlem sedan
    Dec 2002
    #14
    Så otroligt ledsamt! Stor kram!
  28. 14
    Så otroligt ledsamt! Stor kram!
  29. Medlem sedan
    Oct 2002
    #15
    Ville bara tala om att jag tänker på dig. Du har fastnat i mitt minne och i mina tankar, och jag undrar hur du har det. Om du orkar kan du väl skriva och berätta. Kram !
  30. 15
    Ville bara tala om att jag tänker på dig. Du har fastnat i mitt minne och i mina tankar, och jag undrar hur du har det. Om du orkar kan du väl skriva och berätta. Kram !
  31. Medlem sedan
    Feb 2003
    #16
    Kramar om dig hårt.
    Mamma till Saga -03
    http://skberg74.blogspot.com/
  32. 16
    Kramar om dig hårt.

Liknande trådar

  1. Augustitummar please!
    By -Tessie- in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 15:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar