Ny kokbok!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    Ny kokbok!

    Beställde tidigare i veckan Doktor Dahlqvists och Airams LCHF-kokbok och har nu bläddrat igenom den och jag bara sitter och ler STORT för mig själv.

    WOW vilka goda recept. Och enkla!

    Jag rekommenderar er verkligen att beställa denna bok.
    165 kronor MED frakt från adlibris!

    Kram på er!
    Mamma till Viktor f/d maj -02 och Hugo juni -08
  2. 1
    Ny kokbok! Beställde tidigare i veckan Doktor Dahlqvists och Airams LCHF-kokbok och har nu bläddrat igenom den och jag bara sitter och ler STORT för mig själv.

    WOW vilka goda recept. Och enkla!

    Jag rekommenderar er verkligen att beställa denna bok.
    165 kronor MED frakt från adlibris!

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Kul att du hittat en inspirerande kokbok, förstår att det är till stor hjälp när man startar med en ny kost!
  4. 2
    Kul att du hittat en inspirerande kokbok, förstår att det är till stor hjälp när man startar med en ny kost!
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    Visst är den underbar! Jag har nästan bara lagat recept från den, eller mat basserat på recept från boken, under hela min LCHF period och titta vad bra det gick
  6. 3
    Visst är den underbar! Jag har nästan bara lagat recept från den, eller mat basserat på recept från boken, under hela min LCHF period och titta vad bra det gick
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    Visst finns det mkt gott o den. Har du kollat in Airams blogg också, där finns det massor med recept
    http://airamsmat.webblogg.se/category/recept.html
  8. 4
    Visst finns det mkt gott o den. Har du kollat in Airams blogg också, där finns det massor med recept
    http://airamsmat.webblogg.se/category/recept.html
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5
    Ja det känns super!
    Vad skönt att alla sjukdomar verkar vara ett minne blott för er nu. Jag hoppas att det fortsätter vara så för ni har haft mer än någon borde drabbas av under hela livet! *tycker*
  10. 5
    Ja det känns super!
    Vad skönt att alla sjukdomar verkar vara ett minne blott för er nu. Jag hoppas att det fortsätter vara så för ni har haft mer än någon borde drabbas av under hela livet! *tycker*
  11. Medlem sedan
    Dec 2001
    #6
    Härligt att höra!
    Ja, du fick ju så fint resultat. Det är helt fantastiskt och så ROOOLIGT! Längtar till min brieost och rödvin ikväll...
  12. 6
    Härligt att höra!
    Ja, du fick ju så fint resultat. Det är helt fantastiskt och så ROOOLIGT! Längtar till min brieost och rödvin ikväll...
  13. Medlem sedan
    Dec 2001
    #7
    Tusen tack för tipset!! Man kan inte få för många böcker/sidor med recept och tips att titta på.

    Jag ser verkligen fram emot att testa recepten i boken!
  14. 7
    Tusen tack för tipset!! Man kan inte få för många böcker/sidor med recept och tips att titta på.

    Jag ser verkligen fram emot att testa recepten i boken!
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Osså recensera dom åt oss:-)
    Får spana in den jag med, behöver lite ny inspiration.
  16. 8
    Osså recensera dom åt oss:-)
    Får spana in den jag med, behöver lite ny inspiration.
  17. Medlem sedan
    Dec 2001
    #9
    It´s a promise!

    Om du har den hemma så spana in... om inte KÖÖÖP!
  18. 9
    It´s a promise!

    Om du har den hemma så spana in... om inte KÖÖÖP!
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10
    Jag skaaaaaa!
    Men ska inleda med det där detoxbrödet, men det får bli imorgon, för hastigt och lustigt ska jag på konsert. Orkar inte eg...men men...jag VILL...
  20. 10
    Jag skaaaaaa!
    Men ska inleda med det där detoxbrödet, men det får bli imorgon, för hastigt och lustigt ska jag på konsert. Orkar inte eg...men men...jag VILL...
  21. Medlem sedan
    Dec 2001
    #11
    Har köpt ingredienser till detoxbrödet idag och ska baka det i helgen och bjuda S-J med make på tänkte jag. Spännande!

    Vad kul med konsert! Det kommer bli KUL... ta en dusch och fräscha till dig och jag lovar att du inte kommer ångra att du gick! Oftast blir det roligast när man inte har lust... Vad är det för konsert??
  22. 11
    Har köpt ingredienser till detoxbrödet idag och ska baka det i helgen och bjuda S-J med make på tänkte jag. Spännande!

    Vad kul med konsert! Det kommer bli KUL... ta en dusch och fräscha till dig och jag lovar att du inte kommer ångra att du gick! Oftast blir det roligast när man inte har lust... Vad är det för konsert??
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12
    Lundell
    med min moster, så det blir sittplats och bara sitta och lyssna. Men det blir bra! Det vet jag.
  24. 12
    Lundell
    med min moster, så det blir sittplats och bara sitta och lyssna. Men det blir bra! Det vet jag.
  25. Medlem sedan
    Apr 2002
    #13
    mmm rödvin... det är jag nog värd jag med!
  26. 13
    mmm rödvin... det är jag nog värd jag med!

Liknande trådar

  1. kokbok
    By navigo in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-20, 20:15
  2. kokbok
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-10-27, 19:02
  3. Jag har en ny kokbok
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 11:09
  4. GI kokbok?
    By johi in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 19:39
  5. Bra kokbok?
    By Camelia in forum Mat & dryck
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 11:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar