ni som har enäggstvillingar - Sidan 2
Flera barn - tvillingar & fler
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #21
    Ja, precis så gör jag med, det händer ofta att folk jag känner ytligt, inte har fattat att jag har tvillingar
  2. 21
    Ja, precis så gör jag med, det händer ofta att folk jag känner ytligt, inte har fattat att jag har tvillingar
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #22
    nej, enäggstvillingar är som mest lika när de är mellan 4 och 5år och det stämde här kan jag säga. jag hade flera som frågade om vi verkligen var säkra på att de var enäggs...ja eftersom de bara hade två hinnor mellan sig så ja vi är säkra...när de blev 4år...ja då var det liksom uppenbart

    Nu glider de isär igen, de är lika men inte så lika längre Få tänder får de samtidigt fast spegelvänt, samma när de tappar dem. Lära sig saker har våra varit väldigt olika men det beror nog mycket på deras handikapp
  4. 22
    nej, enäggstvillingar är som mest lika när de är mellan 4 och 5år och det stämde här kan jag säga. jag hade flera som frågade om vi verkligen var säkra på att de var enäggs...ja eftersom de bara hade två hinnor mellan sig så ja vi är säkra...när de blev 4år...ja då var det liksom uppenbart

    Nu glider de isär igen, de är lika men inte så lika längre Få tänder får de samtidigt fast spegelvänt, samma när de tappar dem. Lära sig saker har våra varit väldigt olika men det beror nog mycket på deras handikapp
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. allergier och enäggstvillingar?
    By mariamed4 in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2019-03-06, 11:54
  2. Enäggstvillingar...
    By Fi76 in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-04-30, 11:30
  3. Lika enäggstvillingar?
    By ingrid_mfl in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-23, 07:40
  4. Enäggstvillingar
    By 75helene in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-11, 13:26
  5. Enäggstvillingar igen??
    By Nyfiken in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-26, 17:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar