Kasta snöboll. hur ser ni på att kasta
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Kasta snöboll. hur ser ni på att kasta

    snöbollar, har det någon betydydelse vem det är som kastar och vad det kastas på...?
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Kasta snöboll. hur ser ni på att kasta snöbollar, har det någon betydydelse vem det är som kastar och vad det kastas på...?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Jag delar upp aktiviteterna:

    Kasta snöboll: rolig lek för framför allt barn
    Vem kastar : alla åldrar kan kasta en snöboll men kanske inte tillverka en snöboll, vilket krävs för att kunna kasta den.
    Vad det kastas på : Om en snöboll kastas på något
    /någon som primärt ej önskar mottaga en snöboll, är detta ej ok. Motsatsen gäller således: om en snöboll kastas på något/någon som önskar dito snöboll på sig, torde det vara OK
  4. 2
    Jag delar upp aktiviteterna:

    Kasta snöboll: rolig lek för framför allt barn
    Vem kastar : alla åldrar kan kasta en snöboll men kanske inte tillverka en snöboll, vilket krävs för att kunna kasta den.
    Vad det kastas på : Om en snöboll kastas på något
    /någon som primärt ej önskar mottaga en snöboll, är detta ej ok. Motsatsen gäller således: om en snöboll kastas på något/någon som önskar dito snöboll på sig, torde det vara OK
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Klart att allt spelar roll. Kasta hårda snöbollar är kanske inte det smartaste man kan göra. Inte heller att kasta på Svensson på stan baföatt.
  6. 3
    Klart att allt spelar roll. Kasta hårda snöbollar är kanske inte det smartaste man kan göra. Inte heller att kasta på Svensson på stan baföatt.
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4

    Jättekul

    om det är en del i en lek och alla inblandade är med på det + inte hårt. Annars blir jag tjurskallig
    Bara måste...... allt....
  8. 4
    Jättekul om det är en del i en lek och alla inblandade är med på det + inte hårt. Annars blir jag tjurskallig

Liknande trådar

  1. Kasta ut
    By Anonym in forum Separation
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-20, 08:12
  2. Är det OK att kasta?
    By poesi in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-04-04, 12:41
  3. Kasta ut mig!
    By KarolinaA in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-27, 21:13
  4. att kasta ut nån
    By toktroll in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 18:14
  5. Kasta?
    By Katta in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-12, 07:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar