Är det bara vi som är sjuka jämt?
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Är det bara vi som är sjuka jämt?

    Lille J har hittills i år tror jag om jag inte tappat räkningen 14 sjukdagar och jag kan bara känna att det är fler på G. Han hostar igen...
    Är sååå trött på vinter, snö, kyla, innelek och så alla dessa bacillusker!

    Vår nu! Utelek och friska fläktar!
  2. 1
    Är det bara vi som är sjuka jämt? Lille J har hittills i år tror jag om jag inte tappat räkningen 14 sjukdagar och jag kan bara känna att det är fler på G. Han hostar igen...
    Är sååå trött på vinter, snö, kyla, innelek och så alla dessa bacillusker!

    Vår nu! Utelek och friska fläktar!
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Vi har varit sjuka i tre veckor i streck, innan det hade vi en frisk vecka efter ytterligare två sjukveckor. Så ni är absolut inte ensamma. Skittrist är det!!
  4. 2
    Vi har varit sjuka i tre veckor i streck, innan det hade vi en frisk vecka efter ytterligare två sjukveckor. Så ni är absolut inte ensamma. Skittrist är det!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Jag och min familj har varit sjuka nästan konstant sedan september. Ungefär 5 månader i sträck, med någon enstaka friskvecka däremellan. Varit hos doktorn 6 gånger utan något resultat alls.

    Det är lite bättre nu, men det har varit H*E*M*S*K*T!!!
  6. 3
    Jag och min familj har varit sjuka nästan konstant sedan september. Ungefär 5 månader i sträck, med någon enstaka friskvecka däremellan. Varit hos doktorn 6 gånger utan något resultat alls.

    Det är lite bättre nu, men det har varit H*E*M*S*K*T!!!
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    Krya på er, nä ni är inte de enda. Sedan i september ha A haft 17 öroninflammtioner, 3 inläggningar på sjukhus för sin fortfarande kassa magen, därtill röroperation o således vab samt de vanliga förkylningarna.
    Vabbar är allt jag gör.
  8. 4
    Krya på er, nä ni är inte de enda. Sedan i september ha A haft 17 öroninflammtioner, 3 inläggningar på sjukhus för sin fortfarande kassa magen, därtill röroperation o således vab samt de vanliga förkylningarna.
    Vabbar är allt jag gör.
  9. Malla
    #5

    Vi får

    "bara" magsjuka i den här familjen. Hon som är 5 år har haft magsjuka sex gånger sedan slutet av november Vi har dock inte varit hemma så mycket från jobbet utan har trixat med arbetstiderna. Lillkillen har endast varit sjuk enstaka dagar. Det jobbigaste var fyra dagars kräkningar i slutet av januari. Han blev dock inte så tagen av det som storasyster som inte alls mådde bra av en så utdragen magsjuka. Krya på er! Jag hoppas att våren kommer snart! Fast då börjar pollensnörvlandet
  10. 5
    Vi får "bara" magsjuka i den här familjen. Hon som är 5 år har haft magsjuka sex gånger sedan slutet av november Vi har dock inte varit hemma så mycket från jobbet utan har trixat med arbetstiderna. Lillkillen har endast varit sjuk enstaka dagar. Det jobbigaste var fyra dagars kräkningar i slutet av januari. Han blev dock inte så tagen av det som storasyster som inte alls mådde bra av en så utdragen magsjuka. Krya på er! Jag hoppas att våren kommer snart! Fast då börjar pollensnörvlandet

Liknande trådar

  1. Bara sur och vresig jämt
    By Så less in forum Kärlek & relationer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-27, 07:06
  2. fler som är sjuka nästan jämt?
    By Am25 in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-01, 08:32
  3. Ammar jämt, men bara skriker
    By bubblan in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-26, 20:12
  4. Sjuka jämt!
    By -isa- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 15:08
  5. är det bara jag som är supertrött jämt?
    By Monica med 3 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 21:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar