Jubileum!
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Jubileum!

    Såg just att jag blev medlem på AFF 1999 - herregud, de är ju tio år sen! Visserligen i november, men ändå. När blev ni medlemmar?

    Dessutom firar vi i sommar 15-årig bröllopsdag och 20 år som sambo, och då ska vi resa på en barnfri semestervecka för första gången sen bröllopsresan. Härligt!

    I dag har vi haft en strålande fin och solig vinterdag i pulkbacken tillsammans med Majkens dagiskompisar, och eftersom jag är i fikagruppen hade jag och en annan familj ordnat med eld och grillkorv, choklad, bullar, frukt, festis och kaffe. Jättelyckat, men ack, så trött jag blev. Nu ska jag spela lite på Betapet och äta kexchoklad ...
  2. 1
    Jubileum! Såg just att jag blev medlem på AFF 1999 - herregud, de är ju tio år sen! Visserligen i november, men ändå. När blev ni medlemmar?

    Dessutom firar vi i sommar 15-årig bröllopsdag och 20 år som sambo, och då ska vi resa på en barnfri semestervecka för första gången sen bröllopsresan. Härligt!

    I dag har vi haft en strålande fin och solig vinterdag i pulkbacken tillsammans med Majkens dagiskompisar, och eftersom jag är i fikagruppen hade jag och en annan familj ordnat med eld och grillkorv, choklad, bullar, frukt, festis och kaffe. Jättelyckat, men ack, så trött jag blev. Nu ska jag spela lite på Betapet och äta kexchoklad ...
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2
    Blev visst medlem 2000-06-28. Inte riktigt lika länge som dig men nästan ;-)
  4. 2
    Blev visst medlem 2000-06-28. Inte riktigt lika länge som dig men nästan ;-)
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Oj, du har verkligen varit medlem länge. Jag blev medlem 2003-05-10. Det var väl strax därefter jag blev gravid med Alva.

    Det lät som att ni hade en mysig dag igår. Idag tog jag och Emma en lång promenad in till stan (15km) och så gick vi på barnkalas utomhus. Nu är jag rejält nerkyld och sitter framför brasan och försöker tina upp.
  6. 3
    Oj, du har verkligen varit medlem länge. Jag blev medlem 2003-05-10. Det var väl strax därefter jag blev gravid med Alva.

    Det lät som att ni hade en mysig dag igår. Idag tog jag och Emma en lång promenad in till stan (15km) och så gick vi på barnkalas utomhus. Nu är jag rejält nerkyld och sitter framför brasan och försöker tina upp.
  7. Malla
    #4

    Jag blev medlem

    den 25 maj 1998, så jag har snart varit medlem i 11 år Det var 12-åringens alla allergier som lockade mig till "nätet" och att söka mer kunskap samt få och dela med mig av recept på allergimat. Vad skönt det låter med en barnfri vecka. Vi hade tre barnfria dygn för snart 2½ år sedan. Då var vi i Dublin. Vi håller på och snackar om att åka till Berlin eller Prag men det blir nog inte förrän till hösten eller nästa vår.
    Vad skönt det låter med pulkaåkning Här har A varit på barnkalas och sedan var vi på sångkafé på biblioteket med de två små. Igår var vi i Malmö och besökte bland annat Konsthallen. På vägen dit var jag och 16-åringen och besökte hennes blivande gymnasieskola i Lund. De andra var på McDonalds samt handlade lite kläder under tiden.
  8. 4
    Jag blev medlem den 25 maj 1998, så jag har snart varit medlem i 11 år Det var 12-åringens alla allergier som lockade mig till "nätet" och att söka mer kunskap samt få och dela med mig av recept på allergimat. Vad skönt det låter med en barnfri vecka. Vi hade tre barnfria dygn för snart 2½ år sedan. Då var vi i Dublin. Vi håller på och snackar om att åka till Berlin eller Prag men det blir nog inte förrän till hösten eller nästa vår.
    Vad skönt det låter med pulkaåkning Här har A varit på barnkalas och sedan var vi på sångkafé på biblioteket med de två små. Igår var vi i Malmö och besökte bland annat Konsthallen. På vägen dit var jag och 16-åringen och besökte hennes blivande gymnasieskola i Lund. De andra var på McDonalds samt handlade lite kläder under tiden.
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Jag har faktiskt också varit medlem sen 1999, jisses så länge, sen jag var gravid första gången. Här är också en solig vinterdag idag, men jag vill inte ha mer vinter, jag vill ha vår!!!!!! NU!
  10. 5
    Jag har faktiskt också varit medlem sen 1999, jisses så länge, sen jag var gravid första gången. Här är också en solig vinterdag idag, men jag vill inte ha mer vinter, jag vill ha vår!!!!!! NU!
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Har ingen aning när jag blev medlem, hur vet man det?
  12. 6
    Har ingen aning när jag blev medlem, hur vet man det?
  13. Mia m A o E
    #7

    Nästa år..

    .. nollar jag som Affare. Blev medlem 2000-09
  14. 7
    Nästa år.. .. nollar jag som Affare. Blev medlem 2000-09
  15. Medlem sedan
    Jun 2000
    #8
    Du går in på "mitt af" så står det där när du blev medlem.
  16. 8
    Du går in på "mitt af" så står det där när du blev medlem.
  17. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9
    Grattis!!

    Själv fyller jag 40 i juli... Suck. Jag har varit medlem sen 2003-07-09 såg jag!
  18. 9
    Grattis!!

    Själv fyller jag 40 i juli... Suck. Jag har varit medlem sen 2003-07-09 såg jag!

Liknande trådar

  1. Jubileum i àr!!!!
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-06-25, 21:10
  2. 10-års jubileum!
    By ~Trixie~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-10-27, 21:11
  3. 10 års jubileum
    By emma12 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-10, 10:58
  4. 10 års jubileum!
    By lydia in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-30, 21:38
  5. 4-års-jubileum
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-07-14, 20:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar