Nya linser för torra ögon...
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Nya linser för torra ögon...

    Nu har jag varit på "lens fitting" - specialt utprovat linser för extremt torra ögon. Det upptäcktes förra veckan hos ögon DR att jag hade supertorra ögon. Nu har jag fått ett par specialpar jag ska prova i två veckor och sen gå tillbaka och se.Fast jag tyckte lins-provaren mest pratade om alla försäkringsförmåner och kostnader hit och dit. Jag ville ju prata om mina torra ögone. Jaja. Nu har jag haft dessa på mig i 30minuter och de känns jättebra.So far so good!

    Håll tummarna - vill kunna ha linser. I alla fall tills jag bestämt mig för LASIK och det finns budgeten.
    Mina små betraktelser från Californien: http://jacalica.blogspot.com/
  2. 1
    Nya linser för torra ögon... Nu har jag varit på "lens fitting" - specialt utprovat linser för extremt torra ögon. Det upptäcktes förra veckan hos ögon DR att jag hade supertorra ögon. Nu har jag fått ett par specialpar jag ska prova i två veckor och sen gå tillbaka och se.Fast jag tyckte lins-provaren mest pratade om alla försäkringsförmåner och kostnader hit och dit. Jag ville ju prata om mina torra ögone. Jaja. Nu har jag haft dessa på mig i 30minuter och de känns jättebra.So far so good!

    Håll tummarna - vill kunna ha linser. I alla fall tills jag bestämt mig för LASIK och det finns budgeten.
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Håller verkligen tummarna! Hatar glasögon!
  4. 2
    Håller verkligen tummarna! Hatar glasögon!
  5. Medlem sedan
    Aug 2009
    #3
    Skulle du kunna länka vart du har köpt linserna? Har också väldigt torra ögon och har problem med de flesta olika linser, just nu använder jag dessa: http://lenspare.com/sv/lins/1-day-ac...r-astigmatism/ Inte billiga men fungerar helt ok, anpassade för torra ögon men försöker testa så många som möjligt för att hitta de bästa
  6. 3
    Skulle du kunna länka vart du har köpt linserna? Har också väldigt torra ögon och har problem med de flesta olika linser, just nu använder jag dessa: http://lenspare.com/sv/lins/1-day-ac...r-astigmatism/ Inte billiga men fungerar helt ok, anpassade för torra ögon men försöker testa så många som möjligt för att hitta de bästa

Liknande trådar

  1. torra ögon
    By tryggo in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-12, 21:28
  2. Torra ögon. ;-(
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 10:08
  3. Torra ögon?
    By ellem in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 16:48
  4. Torra ögon
    By ellem in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 07:38
  5. torra ögon..
    By Katah in forum Kropp & hälsa
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 20:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar