Här tror
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Här tror

    jag att dom har 5 1/2 års kontroll istället. Och då också spruta, Lillebror är hemskt orolig för sprutan, hur ont det ska göra osv, han är ingen riktig superhjälte när det gäller sånt.

    Sicken lång tjej du har, Lilllebror är dryga 110 cm men brukar ändå vara normallång. Inför kontrollen oroar jag mig nog mest för synen, sist hade han lite nedsatt syn på ena ögat så vi får se hur det går nu. Jag fick själv glasögon tidigt och gillade det inte alls.
  2. 1
    Här tror jag att dom har 5 1/2 års kontroll istället. Och då också spruta, Lillebror är hemskt orolig för sprutan, hur ont det ska göra osv, han är ingen riktig superhjälte när det gäller sånt.

    Sicken lång tjej du har, Lilllebror är dryga 110 cm men brukar ändå vara normallång. Inför kontrollen oroar jag mig nog mest för synen, sist hade han lite nedsatt syn på ena ögat så vi får se hur det går nu. Jag fick själv glasögon tidigt och gillade det inte alls.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Skulle varit svar till Jools 5-årskontrolls inlägg.
  4. 2
    Skulle varit svar till Jools 5-årskontrolls inlägg.

Liknande trådar

  1. vad tror ni om det här?
    By LottaJ in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-11, 15:50
  2. Jag tror
    By annasthlm in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 07:46
  3. Tror att
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 05:34
  4. Tror att
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 02:15
  5. Hur tror ni
    By Anja22 in forum Utsatta barn & familjehem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 12:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar