Vilken barnförsäkring ska man ha?
_06 Vårbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Vilken barnförsäkring ska man ha?

    Vi har Trygg hansa till våra 3 barn, jag tycker att det börjar bli dyrt. CA 1700:-/barn och år betalar vi. Finns det någon annan försäkring som är bra? Genom skolan har barnen en försäkring som även täcker fritiden. Räcker inte den? eller måste man ha en egen?

    Jag tycker att våra räkningar bara växer och har inte råd att betala så mycket för försäkringarna. Tacksam för råd.

    Våra barn är : 10,8 & 3 år
  2. 1
    Vilken barnförsäkring ska man ha? Vi har Trygg hansa till våra 3 barn, jag tycker att det börjar bli dyrt. CA 1700:-/barn och år betalar vi. Finns det någon annan försäkring som är bra? Genom skolan har barnen en försäkring som även täcker fritiden. Räcker inte den? eller måste man ha en egen?

    Jag tycker att våra räkningar bara växer och har inte råd att betala så mycket för försäkringarna. Tacksam för råd.

    Våra barn är : 10,8 & 3 år
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Oj, bara 1700, jag betalade vår 3-årings TryggHansa försäkring idag och den var på 2200.

    Jag tror att det var Vi Föräldrar som gjorde en jämförelse mellan de olika bolagen (det var ett par år sedan), men tyvärr kommer jag inte ihåg var resultatet var.

    www.konsumenternasforsakringsbyra.se under jämförelse -> barn kan du jämföra olika försäkringsbolag, vad som ingår och vad det kostar.
  4. 2
    Oj, bara 1700, jag betalade vår 3-årings TryggHansa försäkring idag och den var på 2200.

    Jag tror att det var Vi Föräldrar som gjorde en jämförelse mellan de olika bolagen (det var ett par år sedan), men tyvärr kommer jag inte ihåg var resultatet var.

    www.konsumenternasforsakringsbyra.se under jämförelse -> barn kan du jämföra olika försäkringsbolag, vad som ingår och vad det kostar.

Liknande trådar

  1. Vilken Barnförsäkring ska man ha?
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-27, 18:25
  2. Vilken barnförsäkring är bäst?
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 18:42
  3. VILKEN BARNFÖRSÄKRING????!
    By Missemu in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2008-04-06, 19:54
  4. VILKEN BARNFÖRSÄKRING??
    By Missemu in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-04-01, 18:28
  5. vilken barnförsäkring ska man ha?
    By Jen med Vidar 02 och Olle 05 in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 08:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar