diskmaskinsrengöring????
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    diskmaskinsrengöring????

    har ni testat Finish DMrengöring, en liten flaska med två vätskor i som "skär sig" vit och blå?

    maken köpte en för att just rengöra vår diskmaskin och nu är det fasiken 4 gången som diskmaskinen går med flaska då all vätska inte kommer ur flaskhelvetet*grrrr*

    maken ställde in den(han är bättre på sånt där än mig) och tog bort folien eller korken som man skulle, sen ställde han den upp och ner stadigt i övre korgen (som det stod att man skulle göra)...och nyss drog jag alltså på den för fjärde gången då 1/4 del var kvar, imorse var hälften kvar och då drog maken igång den igen....ska det vara så här segdraget?

    vi kör vanlig diskning(ej kastrull) och ingen tork elelr avsköljning i början.....hur lång tid ska eländet ta innan flaskhelvetet är slut?????
    Orcid the Greatest
  2. 1
    diskmaskinsrengöring???? har ni testat Finish DMrengöring, en liten flaska med två vätskor i som "skär sig" vit och blå?

    maken köpte en för att just rengöra vår diskmaskin och nu är det fasiken 4 gången som diskmaskinen går med flaska då all vätska inte kommer ur flaskhelvetet*grrrr*

    maken ställde in den(han är bättre på sånt där än mig) och tog bort folien eller korken som man skulle, sen ställde han den upp och ner stadigt i övre korgen (som det stod att man skulle göra)...och nyss drog jag alltså på den för fjärde gången då 1/4 del var kvar, imorse var hälften kvar och då drog maken igång den igen....ska det vara så här segdraget?

    vi kör vanlig diskning(ej kastrull) och ingen tork elelr avsköljning i början.....hur lång tid ska eländet ta innan flaskhelvetet är slut?????
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2
    men hur hamnade det här..sorry
  4. 2
    men hur hamnade det här..sorry

Liknande trådar

  1. diskmaskinsrengöring????
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-27, 23:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar