Vart bor?
Hitta nya vänner
  1. anonymt namn
    #1

    Vart bor?

    Hallå! Lite nyfiken genom att Sverige är stort. Vart bor ni? Jag bor en stund utanför Söderhamn Södra Norrland.
  2. 1
    Vart bor? Hallå! Lite nyfiken genom att Sverige är stort. Vart bor ni? Jag bor en stund utanför Söderhamn Södra Norrland.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2

    Jag med vet du!

    ;-)
  4. 2
    Jag med vet du! ;-)
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3
    Jag med.
  6. 3
    Jag med.
  7. Anonym
    #4
    Är vi tre st. från Söderhamns trakten, vad kul, jag är född 71, sambo och tre barn,en i skolan en på dagis den tredje är jag hemma med.
  8. 4
    Är vi tre st. från Söderhamns trakten, vad kul, jag är född 71, sambo och tre barn,en i skolan en på dagis den tredje är jag hemma med.
  9. Medlem sedan
    Sep 2008
    #5
    Jag är född -73, bor med man och 3 barn födda -00,-02,-08 i Norrala
  10. 5
    Jag är född -73, bor med man och 3 barn födda -00,-02,-08 i Norrala
  11. Medlem sedan
    Feb 2001
    #6

    Jag som...

    .... vart medlem på aff sedan -01 och aldrig sett någon som kommit från hälsingland ens... Underbart. Mina pojkar är födda -01, -02 och -08. Bor i Trönö, 20 min med bil från söderhamn. Å tänk att vi är de enda som svarat på tråden hittills också... Måste va otroligt "sociala" personer här uppe verkar det som ;-)
  12. 6
    Jag som... .... vart medlem på aff sedan -01 och aldrig sett någon som kommit från hälsingland ens... Underbart. Mina pojkar är födda -01, -02 och -08. Bor i Trönö, 20 min med bil från söderhamn. Å tänk att vi är de enda som svarat på tråden hittills också... Måste va otroligt "sociala" personer här uppe verkar det som ;-)
  13. Anonym
    #7
    Hallå igen. Vad kul att vi bor så pass nära varandra alla tre, jag bor i Bergvik. Det är ju inte så långt till Trönö heller. Jag ska tala om på en gång att jag sitter inte vid datorn hela tiden, det är 10 åringens så det kan gå några timmar emellan . Hörs vidare hej, hej.
  14. 7
    Hallå igen. Vad kul att vi bor så pass nära varandra alla tre, jag bor i Bergvik. Det är ju inte så långt till Trönö heller. Jag ska tala om på en gång att jag sitter inte vid datorn hela tiden, det är 10 åringens så det kan gå några timmar emellan . Hörs vidare hej, hej.
  15. Anonym
    #8
    Hej på dej! Jag har skrivit till Tösen76, du kan läsa där det är till er båda. När är din 08 född? min är född i Sep. i Hudiksvall.
  16. 8
    Hej på dej! Jag har skrivit till Tösen76, du kan läsa där det är till er båda. När är din 08 född? min är född i Sep. i Hudiksvall.
  17. Medlem sedan
    Feb 2001
    #9

    Nämen..

    ... Bergvik! Jag jobbar ju på HC Linden, vi kanske har setts nån gång då. Jobbar som sekreterare och sitter mycket i kassan. Ja, inte nu då när jag är mammaledig. Säg till om du vill träffas nån gång Min lilleman Angus är ju född i början på juni -08 kan jag tillägga.
  18. 9
    Nämen.. ... Bergvik! Jag jobbar ju på HC Linden, vi kanske har setts nån gång då. Jobbar som sekreterare och sitter mycket i kassan. Ja, inte nu då när jag är mammaledig. Säg till om du vill träffas nån gång Min lilleman Angus är ju född i början på juni -08 kan jag tillägga.
  19. Anonym
    #10
    Ja det är nog inte alls omöjligt, till Linden har jag varit några gånger,+ att jag gick till Birgit på BVC med han som är född 06, ja nu oxå. Skulle vara jätte kul att träffas, men inte här och nu, hi, hi. Får höras imorgon jag finns här någon gång under dagen. God natt och sov gott.
  20. 10
    Ja det är nog inte alls omöjligt, till Linden har jag varit några gånger,+ att jag gick till Birgit på BVC med han som är född 06, ja nu oxå. Skulle vara jätte kul att träffas, men inte här och nu, hi, hi. Får höras imorgon jag finns här någon gång under dagen. God natt och sov gott.
  21. Medlem sedan
    Sep 2008
    #11
    Min Milla är född i Juni i hudiksvall.
  22. 11
    Min Milla är född i Juni i hudiksvall.
  23. Medlem sedan
    Mar 2009
    #12
    Du kan inte mena att du bor vart ??? Vart har med riktningatt göra Du menar säkert VAR, som har med plats Ska jag gissa att du är under 30
    Stockholm är min bostadsort stundtals bor jag utanför Norrköping och ibland händer det att jag bor i Saloniki
  24. 12
    Du kan inte mena att du bor vart ??? Vart har med riktningatt göra Du menar säkert VAR, som har med plats Ska jag gissa att du är under 30
    Stockholm är min bostadsort stundtals bor jag utanför Norrköping och ibland händer det att jag bor i Saloniki
  25. Medlem sedan
    Feb 2001
    #13

    71:a va det väl...

    tror jag. Vad menar du med det förresten. Du är över 70 va ;-)
    Bara skoj från min sida. Sorry, hihi! Men bor du på saloniki oxå? Hur då? Slott eller koja?
    Du vet ju att jag är nyfiken av mig...
  26. 13
    71:a va det väl... tror jag. Vad menar du med det förresten. Du är över 70 va ;-)
    Bara skoj från min sida. Sorry, hihi! Men bor du på saloniki oxå? Hur då? Slott eller koja?
    Du vet ju att jag är nyfiken av mig...
  27. Anonym
    #14
    Förkylningen slog ner här som en bomb, jag och 2 av barnen åkte dit, feber, snuva och hosta. Ja, 1971 är året jag föddes. Vi hyr ena halvan av ett par hus, slott eller koja, jag vet inte, mittemellan kanske. Det skulle ju vara kul att träffas, men jag vet inte var eller när. har du något förslag? Jag vet ju att du borde hitta till Variant.
  28. 14
    Förkylningen slog ner här som en bomb, jag och 2 av barnen åkte dit, feber, snuva och hosta. Ja, 1971 är året jag föddes. Vi hyr ena halvan av ett par hus, slott eller koja, jag vet inte, mittemellan kanske. Det skulle ju vara kul att träffas, men jag vet inte var eller när. har du något förslag? Jag vet ju att du borde hitta till Variant.
  29. Medlem sedan
    Feb 2001
    #15

    Förkylt här med....

    ... Angus först, jag sen. Kan man bli annat som man pussas med dom små liven va? Ont i halsen sen i förrgår och snuvit. Vi kanske kan hitta på nåt till veckan då om vi är friska. Variant hittar jag till. Där är vi stammisar ;-)
  30. 15
    Förkylt här med.... ... Angus först, jag sen. Kan man bli annat som man pussas med dom små liven va? Ont i halsen sen i förrgår och snuvit. Vi kanske kan hitta på nåt till veckan då om vi är friska. Variant hittar jag till. Där är vi stammisar ;-)
  31. Medlem sedan
    Sep 2008
    #16
    Får man vara med om det passar?
  32. 16
    Får man vara med om det passar?
  33. Medlem sedan
    Sep 2008
    #17
    Jag och Tösen76 tänker träffas på Onsdag kl 11 så du får gärna hängapå då.
  34. 17
    Jag och Tösen76 tänker träffas på Onsdag kl 11 så du får gärna hängapå då.
  35. Anonym
    #18
    Hej, det skulle vara jätte kul, men jag sitter här utan bil. Den är på väg till Oslo, och kommer tillbaka Onsdag eftermidag/kväll. Sambon jobbar, det är lite långt att gå oxå annars skulle jag gjort det. Men hur är det nästa vecka? Då är det lugnt för mej.
  36. 18
    Hej, det skulle vara jätte kul, men jag sitter här utan bil. Den är på väg till Oslo, och kommer tillbaka Onsdag eftermidag/kväll. Sambon jobbar, det är lite långt att gå oxå annars skulle jag gjort det. Men hur är det nästa vecka? Då är det lugnt för mej.
  37. Medlem sedan
    Sep 2008
    #19
    Vi kanske kan ta det efter påsklovet?
    Killarna är hemma hela lovet så då är det dunder och brak som gäller här.
  38. 19
    Vi kanske kan ta det efter påsklovet?
    Killarna är hemma hela lovet så då är det dunder och brak som gäller här.
  39. Medlem sedan
    Feb 2001
    #20

    Än så länge...

    ... görlugnt på påsklovsveckan (nästa v) eftersom storgrabbarna är hos sin pappa den veckan. Men jag och lilleman kommer gärna å hälsar på och om inte annat skulle jag gärna gå en sväng på variant och inhandla lite kalsonger och strumpor
    Maila mig gärna på [email protected] så kan vi komma överens om nåt. Om du har tillgång till mail naturligtvis. Annars går det ju med sms eller ringa. Ge förslag på dag du så får vi se.
  40. 20
    Än så länge... ... görlugnt på påsklovsveckan (nästa v) eftersom storgrabbarna är hos sin pappa den veckan. Men jag och lilleman kommer gärna å hälsar på och om inte annat skulle jag gärna gå en sväng på variant och inhandla lite kalsonger och strumpor
    Maila mig gärna på [email protected] så kan vi komma överens om nåt. Om du har tillgång till mail naturligtvis. Annars går det ju med sms eller ringa. Ge förslag på dag du så får vi se.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. dag 29 vart dag 1
    By lillatina in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-17, 23:59
  2. Vart hittar man vilka filmer nån vart
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 22:02
  3. Vart ska vi åka??
    By Rabarber in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 07:58
  4. Vart är han som ska
    By tarantella in forum Singelmingel
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 22:24
  5. nu vart det min tur
    By leoleo in forum _05 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 11:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar