Tredje gången gillt...
_03 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Tredje gången gillt...

    Thea ska få ett syskon igen och denna gången hoppas och tror jag verkligen att det ska gå bra. Efter två täta MF i juli och nov så har jag nu passerat nästan 13 veckor och idag fick jag så äntligen se pyret som sprattlade och hade ett friskt hjärta som pickade på

    BF är 7/10 och imorgon ska Thea få berätta på förskolan att hon ska bli storasyster igen
    Hon verkar dock mer upphetsad över två lösa framtänder och hade vid läggdags redan glömt bort bebisen i mammas mage

    Känns lite ödsligt här inne! Bara jag som skriver men kanske desto fler som läser?

    kram
    MammaMu till fem prinsessor
  2. 1
    Tredje gången gillt... Thea ska få ett syskon igen och denna gången hoppas och tror jag verkligen att det ska gå bra. Efter två täta MF i juli och nov så har jag nu passerat nästan 13 veckor och idag fick jag så äntligen se pyret som sprattlade och hade ett friskt hjärta som pickade på

    BF är 7/10 och imorgon ska Thea få berätta på förskolan att hon ska bli storasyster igen
    Hon verkar dock mer upphetsad över två lösa framtänder och hade vid läggdags redan glömt bort bebisen i mammas mage

    Känns lite ödsligt här inne! Bara jag som skriver men kanske desto fler som läser?

    kram
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2
    Jag läser ibland. Grattis!!!
  4. 2
    Jag läser ibland. Grattis!!!
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3

    MEN vad kul! Grattis!!! IMT

    IMT
    Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 augusti 2003 & Alva, född 9 december 2008.
    ****************************** ****
    http://www.flickr.com/photos/anek70/
  6. 3
    MEN vad kul! Grattis!!! IMT IMT
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Tack
    Ja då fortsätter jag väl skriva lite mellanåt så det inte är helt dödstyst här

    //M
  8. 4
    Tack
    Ja då fortsätter jag väl skriva lite mellanåt så det inte är helt dödstyst här

    //M
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    Tack
    Passar på att gratta lite tillbaka! Du har ju nyligen fått en nyföding själv

    /M
  10. 5
    Tack
    Passar på att gratta lite tillbaka! Du har ju nyligen fått en nyföding själv

    /M
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Grattis! Jag läser inte så ofta men tittar in ibland. Hoppas allt går finfint denna gång.

    Förutom Jacob har jag en liten David på 2 år och jag känner att det räcker alldeles lagom här.
  12. 6
    Grattis! Jag läser inte så ofta men tittar in ibland. Hoppas allt går finfint denna gång.

    Förutom Jacob har jag en liten David på 2 år och jag känner att det räcker alldeles lagom här.
  13. Medlem sedan
    Aug 2007
    #7
    Tack
    Ja jag kan inte fatta att vi faktiskt redan har fyra stycken och att det nu blir en femma. Alla känns ju så självklara
  14. 7
    Tack
    Ja jag kan inte fatta att vi faktiskt redan har fyra stycken och att det nu blir en femma. Alla känns ju så självklara
  15. Medlem sedan
    Dec 2002
    #8
    En femma?!! Jösses, jag är imponerad! Jag tycker liksom att TVÅ är så himla många fler än EN...
  16. 8
    En femma?!! Jösses, jag är imponerad! Jag tycker liksom att TVÅ är så himla många fler än EN...

Liknande trådar

  1. Tredje gången gillt
    By Empa in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-09-22, 19:22
  2. Tredje gången gillt?
    By norpisen in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-09, 13:10
  3. Tredje gången gillt
    By marilen in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 09:07
  4. Tredje gången gillt?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-17, 16:57
  5. Tredje gången gillt?
    By Stellaris in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 20:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar