Vart köper ni era barnkläder?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2009
    #1

    Vart köper ni era barnkläder?

    Vilken/Vilka webbutiker handlar ni innekläder till era barn? Och vad är bra respektive mindre bra med de butikerna? Jag vill förnya min sons garderob och jag vill inte ha nåmer kläder från de stora kedjorna, typ HM, Lindex, Kappahl. Jag vill heller inte ha kläder från de här retromärkena, IdaT, Katvig osv. Jag tycker man har sett för mycket av dem kläderna, man blir less. Därför undrar jag vad och var ni köper era barnkläder?

    //Nilenna
  2. 1
    Vart köper ni era barnkläder? Vilken/Vilka webbutiker handlar ni innekläder till era barn? Och vad är bra respektive mindre bra med de butikerna? Jag vill förnya min sons garderob och jag vill inte ha nåmer kläder från de stora kedjorna, typ HM, Lindex, Kappahl. Jag vill heller inte ha kläder från de här retromärkena, IdaT, Katvig osv. Jag tycker man har sett för mycket av dem kläderna, man blir less. Därför undrar jag vad och var ni köper era barnkläder?

    //Nilenna
  3. Medlem sedan
    Feb 2004
    #2
    Minpluddetvutt, Kl kids, Liten på landet och Fresh milk brukar jag köpa ifrån. Jättenöjd!
  4. 2
    Minpluddetvutt, Kl kids, Liten på landet och Fresh milk brukar jag köpa ifrån. Jättenöjd!
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Jag köper från www.lingonochblabar.se Klassiskt och tidlöst, men också enkelt att göra tufft när mina killar vill det.

    Sedan blir det ytterkläder från Abeko som jag köper på Coop och andra ytterkläder från olika sportbutikr.

    Ibland blir det också något från Ellos och liknande.
  6. 3
    Jag köper från www.lingonochblabar.se Klassiskt och tidlöst, men också enkelt att göra tufft när mina killar vill det.

    Sedan blir det ytterkläder från Abeko som jag köper på Coop och andra ytterkläder från olika sportbutikr.

    Ibland blir det också något från Ellos och liknande.
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Lite olika till varje barn. 6åringen har det senaste fått mycket name it. Färg och lite lagom tufft.

    4åringen får en del me&i, annat lite retro som han trivs i.

    1½åringen har fått name it, nova star, hm, superblandat.

    Om jag letar inspiration/nya ställen att handla på brukar jag söka på mina favoritmärken på google, då hittar man många bra webbutiker med rätt stil på kläderna.
  8. 4
    Lite olika till varje barn. 6åringen har det senaste fått mycket name it. Färg och lite lagom tufft.

    4åringen får en del me&i, annat lite retro som han trivs i.

    1½åringen har fått name it, nova star, hm, superblandat.

    Om jag letar inspiration/nya ställen att handla på brukar jag söka på mina favoritmärken på google, då hittar man många bra webbutiker med rätt stil på kläderna.
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    Om du är trött på retrokläder så har jag i min lilla butik tagit in miomymio som är ett danskt märke med jättefina lite annorlunda kläder som inte säljs på så många andra ställen i Sverige.
    Titta gärna in www.lilyochbrorsan.se
  10. 5
    Om du är trött på retrokläder så har jag i min lilla butik tagit in miomymio som är ett danskt märke med jättefina lite annorlunda kläder som inte säljs på så många andra ställen i Sverige.
    Titta gärna in www.lilyochbrorsan.se
  11. Medlem sedan
    Apr 2009
    #6
    Är oxå intresserad av barnkläder. Tips på några bra nätbutiker är gangstar (tuffa), Kl kids som oxå nämnts, fridolina (tror jag den heter) och så en lite nyare, strössel (blandat utbud)
  12. 6
    Är oxå intresserad av barnkläder. Tips på några bra nätbutiker är gangstar (tuffa), Kl kids som oxå nämnts, fridolina (tror jag den heter) och så en lite nyare, strössel (blandat utbud)
  13. Medlem sedan
    Mar 2009
    #7
    va inne på strössel nya sidan och kollade deras kläder hade ändrat hemsidan mycket bättre ..Hade 10% på köpet nu oxå och fått frakturera mej oxå nu va kanon gjorde en beställning..kul att ha en sida till att kolla och handla på
  14. 7
    va inne på strössel nya sidan och kollade deras kläder hade ändrat hemsidan mycket bättre ..Hade 10% på köpet nu oxå och fått frakturera mej oxå nu va kanon gjorde en beställning..kul att ha en sida till att kolla och handla på
  15. Medlem sedan
    Oct 2021
    #8
    Jag gillar att köpa saker till mina barn på minimoj.se. Dom har samlat de flesta stora butikerna som Lindex, Åhlens m.f på deras sida, det gör det lätt att hitta allt jag behöver. Sen jämför dom priser mellan olika butiker också vilket är bra!
  16. 8
    Jag gillar att köpa saker till mina barn på minimoj.se. Dom har samlat de flesta stora butikerna som Lindex, Åhlens m.f på deras sida, det gör det lätt att hitta allt jag behöver. Sen jämför dom priser mellan olika butiker också vilket är bra!

Liknande trådar

  1. vart handlar ni barnkläder på nätet
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-14, 11:44
  2. Skänka barnkläder...vart?
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 19:06
  3. Köper ni barnkläder?
    By Plingeling in forum Hem & fritid
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-09-25, 13:21
  4. köper typ alla barnkläder på
    By traderare in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-17, 20:10
  5. nu som köper&säljer barnkläder
    By isa m L&C in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-10, 09:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar