Molly 3 år! :)
_0604 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Molly 3 år! :)

    Igår grattade vi vår lilla solskensälskling med paket, grön tårta, gröna kläder, gröna ballonger, grön klubba..... för grönt är hennes favoritfärg.

    Tänk att det gått tre år sedan de kom till oss! Grattis till alla andra treåringar som fyller nu i dagarna.

    Har förresten lagt en mycket kortfattad förlossningberättelse på min blogg, jag skrev aldrig någon då men det är aldrig för sent, eller hur?

    http://miamalmstedt.blogspot.com/
    Mia, mamma till Lova -93, Didrik -01 och Molly -06 (april)
  2. 1
    Molly 3 år! :) Igår grattade vi vår lilla solskensälskling med paket, grön tårta, gröna kläder, gröna ballonger, grön klubba..... för grönt är hennes favoritfärg.

    Tänk att det gått tre år sedan de kom till oss! Grattis till alla andra treåringar som fyller nu i dagarna.

    Har förresten lagt en mycket kortfattad förlossningberättelse på min blogg, jag skrev aldrig någon då men det är aldrig för sent, eller hur?

    http://miamalmstedt.blogspot.com/
  3. Medlem sedan
    Jun 2008
    #2
    Grattis till Molly

    Nä, det känns verkligen overkligt att dom är tre redan!!!

    Kul att läsa om förlossningen trots att det har gått så lång tid

    KRAM
  4. 2
    Grattis till Molly

    Nä, det känns verkligen overkligt att dom är tre redan!!!

    Kul att läsa om förlossningen trots att det har gått så lång tid

    KRAM
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3
    Stort grattis lilla Molly!

    Cornelia har också fyllt år i dagarna... och ja - tänk vad stora de blivit... och vad snabbt tiden går ändå. Vi firade med frukost på sängen och presenter - och på kvällen kom mormor och morfar och farfar med sin sambo på mini-kalas. Ungen är lustig förresten, festen och gästerna var viktigast på hela födelsedagen... hon blev nästan lite arg när vi väckte henne på morgonen (med paketer och ballonger och frukost på sängen, tänt ljus, flagga och hela kånkarongen) för att inte gästerna hade kommit då - liiite mycket begärt på en torsdag kan jag tycka.
  6. 3
    Stort grattis lilla Molly!

    Cornelia har också fyllt år i dagarna... och ja - tänk vad stora de blivit... och vad snabbt tiden går ändå. Vi firade med frukost på sängen och presenter - och på kvällen kom mormor och morfar och farfar med sin sambo på mini-kalas. Ungen är lustig förresten, festen och gästerna var viktigast på hela födelsedagen... hon blev nästan lite arg när vi väckte henne på morgonen (med paketer och ballonger och frukost på sängen, tänt ljus, flagga och hela kånkarongen) för att inte gästerna hade kommit då - liiite mycket begärt på en torsdag kan jag tycka.
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4
    Grattis i efterskott Molly! Tre år... Inte klok egentligen.
  8. 4
    Grattis i efterskott Molly! Tre år... Inte klok egentligen.

Liknande trådar

  1. Molly Mus numera Molly Bus
    By Smilla... in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 11:00
  2. Mia med Molly...
    By miss_annis in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 12:26
  3. Odd Molly?
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 22:53
  4. Odd Molly
    By Emmylou in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 15:27
  5. mia med molly
    By ~Ida~ in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 22:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar