Oj så länge sen
_0308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Oj så länge sen

    jag kikade in här. Trodde inte att rummet skulle finnas kvar. Jag har en fundering på hur långt tillbaka man kan hitta meddelanden här som man har skrivit. Jag skulle så gärna vilja läsa min förlossningsberättelse med Cassiopeja, men minns inte var jag skrev ner den förutom här. Nu väntar jag barn nr 3 så det skulle vara spännande o se hur den gick till o hur jag upplevde den just då. Någon som vet om det går att hitta så gamla meddelanden?

    Hoppas alla här har det bra!! Kram på er!
    Leila, mammamandala.wordpress.com
  2. 1
    Oj så länge sen jag kikade in här. Trodde inte att rummet skulle finnas kvar. Jag har en fundering på hur långt tillbaka man kan hitta meddelanden här som man har skrivit. Jag skulle så gärna vilja läsa min förlossningsberättelse med Cassiopeja, men minns inte var jag skrev ner den förutom här. Nu väntar jag barn nr 3 så det skulle vara spännande o se hur den gick till o hur jag upplevde den just då. Någon som vet om det går att hitta så gamla meddelanden?

    Hoppas alla här har det bra!! Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Wow - grattis till 3:an!!

    Vet inte hur man hittar gamla inlägg, men jag när googlade på mitt namn häromdagen dök faktiskt just min förlossningsberättelse (med Celia) upp i träfflistan. (!) Den som jag la in i det här forumet alltså. När man tänker på det känns det INTE så kul att sånt ligger kvar hur länge som helst, helt öppet - man vet ju aldrig vem som googlar på en... Kanske kan prövas?

    Och igen - grattis! Här är en 3:a lååååååångt borta, men man ska aldrig säga aldrig.
  4. 2
    Wow - grattis till 3:an!!

    Vet inte hur man hittar gamla inlägg, men jag när googlade på mitt namn häromdagen dök faktiskt just min förlossningsberättelse (med Celia) upp i träfflistan. (!) Den som jag la in i det här forumet alltså. När man tänker på det känns det INTE så kul att sånt ligger kvar hur länge som helst, helt öppet - man vet ju aldrig vem som googlar på en... Kanske kan prövas?

    Och igen - grattis! Här är en 3:a lååååååångt borta, men man ska aldrig säga aldrig.
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Kan säga att vi sa aldrig. Vi skulle absolut inte ha fler barn, var så nöjda så. O jag pluggar nu och det finns inte alls med i nån planering. Men nu gick det som det gick och det tog lång tid att vänja sig vid tanken men just nu börjar jag få härliga längtankänslor.

    Kanske ska försöka googla mig själv o se vas som kan komma upp. Som du säger kanske man inte vill att allt man skrivit ska finnas kvar föralltid för alla.

    Kram
  6. 3
    Kan säga att vi sa aldrig. Vi skulle absolut inte ha fler barn, var så nöjda så. O jag pluggar nu och det finns inte alls med i nån planering. Men nu gick det som det gick och det tog lång tid att vänja sig vid tanken men just nu börjar jag få härliga längtankänslor.

    Kanske ska försöka googla mig själv o se vas som kan komma upp. Som du säger kanske man inte vill att allt man skrivit ska finnas kvar föralltid för alla.

    Kram
  7. Medlem sedan
    Dec 1999
    #4

    Här:

    http://www.alltforforaldrar.se/forumarchive/

    Hoppas du hittar det du söker! Och stort grattis till en liten bebba! Amelie skulle bli överlycklig att få en !

    Fd Mjau med Amelie 1/9-03
  8. 4
    Här: http://www.alltforforaldrar.se/forumarchive/

    Hoppas du hittar det du söker! Och stort grattis till en liten bebba! Amelie skulle bli överlycklig att få en !

    Fd Mjau med Amelie 1/9-03
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5

    Det här

    hittade jag, men hinner inte leta mer:
    http://www.alltforforaldrar.se/forum...984/cassiopeja
    Roligt skrivet av någon som väntar trean...., man glömmer så lätt!
  10. 5
    Det här hittade jag, men hinner inte leta mer:
    http://www.alltforforaldrar.se/forum...984/cassiopeja
    Roligt skrivet av någon som väntar trean...., man glömmer så lätt!
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6
    Vad bra med en sån funktion. Tack! Bara hon som skulle bli lycklig? Ni kanske med skulle bli lyckliga ;-) Har ni funderat på syskon?
  12. 6
    Vad bra med en sån funktion. Tack! Bara hon som skulle bli lycklig? Ni kanske med skulle bli lyckliga ;-) Har ni funderat på syskon?
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7
    Hehe ja det där minns jag. Var på allvar orolig över den hemska smärtan att jag aldrig skulle våga göra det igen. Men som du säger man glömmer väldigt fort. Med Ofelia (lillasyster) så gick det mycket fortare och det var mindre smärtsamt så nu är det nog mest den jag har i minnet. Tur det kanske...hihi
  14. 7
    Hehe ja det där minns jag. Var på allvar orolig över den hemska smärtan att jag aldrig skulle våga göra det igen. Men som du säger man glömmer väldigt fort. Med Ofelia (lillasyster) så gick det mycket fortare och det var mindre smärtsamt så nu är det nog mest den jag har i minnet. Tur det kanske...hihi
  15. Medlem sedan
    Feb 2003
    #8
    Grattis till magen.
    Mamma till Saga -03
    http://skberg74.blogspot.com/
  16. 8
    Grattis till magen.
  17. Medlem sedan
    May 2003
    #9
    Tack! :-D
  18. 9
    Tack! :-D
  19. Medlem sedan
    Nov 2000
    #10

    Vad roligt! Grattis!

    Och jag, som inte bokmärkt förstasidan, blev glatt förvånad över att man faktiskt fixat till de där arkiven till slut, efter åratals tjat. Ska genast skutta dit och kolla!
    En trea är absolut ljuvlig, så det kan jag rekommendera!
    Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 augusti 2003 & Alva, född 9 december 2008.
    ****************************** ****
    http://www.flickr.com/photos/anek70/
  20. 10
    Vad roligt! Grattis! Och jag, som inte bokmärkt förstasidan, blev glatt förvånad över att man faktiskt fixat till de där arkiven till slut, efter åratals tjat. Ska genast skutta dit och kolla!
    En trea är absolut ljuvlig, så det kan jag rekommendera!
  21. Medlem sedan
    May 2003
    #11
    Tack...hoppas du har rätt med att en tredje är ljuvligt. Jag har börjat längta nu efter att mest ha känt att allt vändes upp o ner. :-D
  22. 11
    Tack...hoppas du har rätt med att en tredje är ljuvligt. Jag har börjat längta nu efter att mest ha känt att allt vändes upp o ner. :-D
  23. Medlem sedan
    May 2003
    #12
    Grattis till väntan av 3;an!
    Coolt att gamla saker som är skrivna här fortfarande finns kvar. På gott & ont förståss, men ändå
  24. 12
    Grattis till väntan av 3;an!
    Coolt att gamla saker som är skrivna här fortfarande finns kvar. På gott & ont förståss, men ändå
  25. Medlem sedan
    May 2003
    #13
    Tack så mycket! Tiden går mycket fortare med trean måste jag säg.

    Visst är det kul att man kan hitta sina gamla inlägg. Tycker det är kul att läsa om tiden precis innan hon kom. Man var så trött på det hela. Hihi.
  26. 13
    Tack så mycket! Tiden går mycket fortare med trean måste jag säg.

    Visst är det kul att man kan hitta sina gamla inlägg. Tycker det är kul att läsa om tiden precis innan hon kom. Man var så trött på det hela. Hihi.

Liknande trådar

  1. Hur länge är lagom länge ?
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-09-13, 15:00
  2. Nu har vi väntat länge nog, länge nog,
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-03, 15:44
  3. Länge sedan! (och då menar jag länge)
    By Sirpa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 09:15
  4. hur länge är lagom länge?
    By Mam till E & A in forum Småbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 23:38
  5. Så länge, länge, länge sedan
    By ulrslo in forum _0506 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-23, 13:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar