Väntar tillökning i familjen!
_0209 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Väntar tillökning i familjen!

    Innan vi ens fattat beslutet om att skaffa ytterligare ett barn så tog naturen saken i egna händer och en liten hoppsan flyttade in i magen .
    Detta blir ju mitt fjärde (och sista) barn, men den tredje i befintliga syskonskaran.
    Känns superkul men lite läskigt samtidigt. Det var ju inte riktigt planerat så _alla_ bebisprylar är sålda eller bortgivna. Blir till att börja om från ruta ett nästan. Har lite kläder kvar och skötbordet som vi ff använder åt Oskar, men det är allt.
    Märkligt...vi som knappt inte trodde vi skulle få ett barn, sitter nu här snart med tre!!
    I början av november beräknas den lilla komma.
    Gunilla med Wilma -02, Oskar -06, Emma -09 & ängeln William -97

    http://familjenbrann.blogspot.com/
  2. 1
    Väntar tillökning i familjen! Innan vi ens fattat beslutet om att skaffa ytterligare ett barn så tog naturen saken i egna händer och en liten hoppsan flyttade in i magen .
    Detta blir ju mitt fjärde (och sista) barn, men den tredje i befintliga syskonskaran.
    Känns superkul men lite läskigt samtidigt. Det var ju inte riktigt planerat så _alla_ bebisprylar är sålda eller bortgivna. Blir till att börja om från ruta ett nästan. Har lite kläder kvar och skötbordet som vi ff använder åt Oskar, men det är allt.
    Märkligt...vi som knappt inte trodde vi skulle få ett barn, sitter nu här snart med tre!!
    I början av november beräknas den lilla komma.
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Grattis!!!!! Oj va kul! Själv har jag "bara"en fortfarande men tanken på en liten till börjar gro....
  4. 2
    Grattis!!!!! Oj va kul! Själv har jag "bara"en fortfarande men tanken på en liten till börjar gro....
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    Grattis!

    Stort grattis!!
    Stolt mamma till Nellie 020901, Felix 040525 och Minea 080623. Sörjer änglapojkarna som dött i magen på mig i v19, v19 och v13. Nu bor det ännu en liten skrutt i min mage med bf 121120.

    Min gravidblogg;
    http://ivantanpaettliv.blogg.se

    Min blogg;
    http://litenskrutt.blogg.se/

    Mina auktioner;
    http://www.tradera.com/category/cate...x?ftgnr=460865
  6. 3
    Grattis! Stort grattis!!
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Grattis Gunilla! Vad spännande! Man börjar ju komma lite till åren så själv känner jag väl att jag gjort mitt )
  8. 4
    Grattis Gunilla! Vad spännande! Man börjar ju komma lite till åren så själv känner jag väl att jag gjort mitt )
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5
    Stort grattis Gunilla! Vilken överraskning! Jätterolig nyhet!
  10. 5
    Stort grattis Gunilla! Vilken överraskning! Jätterolig nyhet!
  11. Medlem sedan
    Dec 2001
    #6
    Grattis!
    Känner igen mig, vi skulle ju inte ha fler bebisar så vi hade ingenting kvar ifrån tjejerna. Det blev till att köpa allt nytt, men det var lite extra kul faktiskt att få "boa" om sig igen...
  12. 6
    Grattis!
    Känner igen mig, vi skulle ju inte ha fler bebisar så vi hade ingenting kvar ifrån tjejerna. Det blev till att köpa allt nytt, men det var lite extra kul faktiskt att få "boa" om sig igen...

Liknande trådar

  1. Tillökning i familjen
    By sargit in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2017-04-30, 03:18
  2. Tillökning i familjen :)
    By RundTina in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-08-06, 15:15
  3. Tillökning i familjen...
    By anber in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 12:23
  4. Vi får tillökning i familjen
    By Kexx in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 18:53
  5. tillökning i familjen
    By PinkDaisy in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 10:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar