Egypten?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Egypten?

    Vår familj (2 vuxna och 3 barn som är 7, 6 och 1 år) planerar att åka till Egypten med mina föräldrar i November. Vi har hört at det är bäst att välja ett All inclusive hotell för att undvika att bli magsjuk. Vart ska vi åka? Är det någon som har ett bra ställe som ni kan rekommendera?
  2. 1
    Egypten? Vår familj (2 vuxna och 3 barn som är 7, 6 och 1 år) planerar att åka till Egypten med mina föräldrar i November. Vi har hört at det är bäst att välja ett All inclusive hotell för att undvika att bli magsjuk. Vart ska vi åka? Är det någon som har ett bra ställe som ni kan rekommendera?
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Nu har inte jag varit iväg på den sortens resa, men jag tror att man kan bli magsjuk även på all-inclusive-hotels. Däremot är det ju rätt praktiskt.

    Men ni kommer ju kanske göra lite utflykter, för det är väl lite halva nöjet med just det resmålet.

    Det var kanske inget bra svar men det bästa jag kunde prestera i den frågan.
  4. 2
    Nu har inte jag varit iväg på den sortens resa, men jag tror att man kan bli magsjuk även på all-inclusive-hotels. Däremot är det ju rätt praktiskt.

    Men ni kommer ju kanske göra lite utflykter, för det är väl lite halva nöjet med just det resmålet.

    Det var kanske inget bra svar men det bästa jag kunde prestera i den frågan.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Jaaaa!
    Vi var i Makadi Bay i januari. Åkte med Fritidsresor till Saraya Suites. (hittade mkt bilder här: http://www.notessidan.se/A55B53/blog...nk/PPAN-6N7RDK)
    All inclusive hotell. Våra barn var 5 och 7. Snorkling precis vid stranden. Fina pooler. Bra mat och mkt mkt gästvänlig och trevlig personal.
    Hörde inte om någon endaste som blivit magsjuk.
    Vi åker gärna tillbaka.
  6. 3
    Jaaaa!
    Vi var i Makadi Bay i januari. Åkte med Fritidsresor till Saraya Suites. (hittade mkt bilder här: http://www.notessidan.se/A55B53/blog...nk/PPAN-6N7RDK)
    All inclusive hotell. Våra barn var 5 och 7. Snorkling precis vid stranden. Fina pooler. Bra mat och mkt mkt gästvänlig och trevlig personal.
    Hörde inte om någon endaste som blivit magsjuk.
    Vi åker gärna tillbaka.
  7. mezz
    #4
    Det är deras pengar man blir magsjuk av sa reseledaren. Vi använde handsprit på flaska så fort vi rört pengarna och vi alla (5) klarade oss från magsjuka. Vi åt ute på resturanger, glass med grädde etc och klarade oss tack vare handsprit antagligen.
  8. 4
    Det är deras pengar man blir magsjuk av sa reseledaren. Vi använde handsprit på flaska så fort vi rört pengarna och vi alla (5) klarade oss från magsjuka. Vi åt ute på resturanger, glass med grädde etc och klarade oss tack vare handsprit antagligen.
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    Tack för tipset, ser jätte härligt ut!
  10. 5
    Tack för tipset, ser jätte härligt ut!

Liknande trådar

  1. Egypten...
    By catbor in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 12:11
  2. egypten
    By fabfix in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 10:21
  3. Egypten
    By mimix in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 16:32
  4. Egypten??
    By kimma in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-12, 10:08
  5. Egypten?
    By JOhanna in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 19:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar