p-pillerfråga
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    p-pillerfråga

    har börjat med p-piller igen för att komma tillrätta med mensvärk, PMS osvosv. Men, äter Yaz och blöder hela tiden....inne på14 dagen nu. Ngn som har erfarenhet av YAZ?
  2. 1
    p-pillerfråga har börjat med p-piller igen för att komma tillrätta med mensvärk, PMS osvosv. Men, äter Yaz och blöder hela tiden....inne på14 dagen nu. Ngn som har erfarenhet av YAZ?
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2

    Jag äter det sen 5 månader

    och är nöjd, mina vuxen-finnar är helt borta. Minns att första två månaderna var lite struliga, missade jag tiden vart det blödning direkt. Har provat mini-piller innan och då var det mer som du beskrev, blödningar hela tiden typ. Men både bm och gyn säger att man ska ge det minst tre månader för det kan ta tid för kroppen att anpassa sig....
  4. 2
    Jag äter det sen 5 månader och är nöjd, mina vuxen-finnar är helt borta. Minns att första två månaderna var lite struliga, missade jag tiden vart det blödning direkt. Har provat mini-piller innan och då var det mer som du beskrev, blödningar hela tiden typ. Men både bm och gyn säger att man ska ge det minst tre månader för det kan ta tid för kroppen att anpassa sig....
  5. Medlem sedan
    Dec 2008
    #3
    Tyvärr inte av den sorten. Men har ätit P-piller till och från sedan 16 års ålder. Nu är jag 32 år och äter det för att få en regelbunden mens.
  6. 3
    Tyvärr inte av den sorten. Men har ätit P-piller till och från sedan 16 års ålder. Nu är jag 32 år och äter det för att få en regelbunden mens.
  7. Medlem sedan
    Dec 2014
    #4
    Köp Yaz - https://onlinecheappills.com/yazse.html Jag äter Yaz, och jag kan säga att det är det bästa skydd jag nånsin haft! jag är jättekänslig för att äta hormoner, har testat 4 andra sorter innan jag blev rekomenderad Yaz. Jag mår illa eller blir nedstämd av de flesta p-piller, men inte av Yaz
  8. 4
    Köp Yaz - https://onlinecheappills.com/yazse.html Jag äter Yaz, och jag kan säga att det är det bästa skydd jag nånsin haft! jag är jättekänslig för att äta hormoner, har testat 4 andra sorter innan jag blev rekomenderad Yaz. Jag mår illa eller blir nedstämd av de flesta p-piller, men inte av Yaz

Liknande trådar

  1. Pillerfråga
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-09, 08:41
  2. p-pillerfråga
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-06-09, 09:32
  3. p-pillerfråga
    By undrande om piller in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-08, 11:03
  4. P-pillerfråga
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-05, 15:40
  5. P-pillerfråga
    By LiMa m V och J in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 10:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar