Tips på kalaslekar?
_02 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Tips på kalaslekar?

    På lördag är det dags för Amanda att ha 7-årskalas för sina tjejkompisar i klassen och några från ettan.

    Jag efterlyser lite bra tips på kalaslekar. Läste för länge sedan något om någon "presentlek" eller "paketlek", men har inte hittat något vad det innebär. Ibland kan jag tycka att det går lite väl fort när våra barn öppnar paketen, men hänger inte riktigt med själv. Man vill ju se vad de får av de andra barnen.

    Har sökt runt lite på nätet men inte hittat något som känns "lockande".

    Tack på förhand!
    * Amanda 020411 *
    * Johanna 031229 *
    * Rasmus 070711 *

    blogg.mankler.se
  2. 1
    Tips på kalaslekar? På lördag är det dags för Amanda att ha 7-årskalas för sina tjejkompisar i klassen och några från ettan.

    Jag efterlyser lite bra tips på kalaslekar. Läste för länge sedan något om någon "presentlek" eller "paketlek", men har inte hittat något vad det innebär. Ibland kan jag tycka att det går lite väl fort när våra barn öppnar paketen, men hänger inte riktigt med själv. Man vill ju se vad de får av de andra barnen.

    Har sökt runt lite på nätet men inte hittat något som känns "lockande".

    Tack på förhand!
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2
    Hej!
    Vi kör snurra flaskan med paketöppning, efter tips av någon här (Malin kanske?). Alla barn sitter i ring, födelsedagsbarnet snurrar flaskan och den den hamnar får räcker över sitt paket och det öppnas, sen snurrar den osv. Jättespännande tycker alla barn!
    Hoppas ni får ett trevligt kalas!
  4. 2
    Hej!
    Vi kör snurra flaskan med paketöppning, efter tips av någon här (Malin kanske?). Alla barn sitter i ring, födelsedagsbarnet snurrar flaskan och den den hamnar får räcker över sitt paket och det öppnas, sen snurrar den osv. Jättespännande tycker alla barn!
    Hoppas ni får ett trevligt kalas!

Liknande trådar

  1. Tips på kalaslekar?
    By Eva76 in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-21, 09:06
  2. kalaslekar tips någon?
    By Mia med Amanda 03 in forum _03 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 14:21
  3. Behöver tips på kalaslekar
    By Titti:) in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-22, 13:22
  4. Tips på kalaslekar
    By Anso m F-02 o A-05 in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-11, 13:37
  5. Kalaslekar?
    By Nissa in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 08:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar