Triss i Killar =)
_0308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Triss i Killar =)

    I går morse föddes vår 3;e pojke - 2995gr o 49 lång. Massor med mörkt hår o helt ljuvligt söt!!! Planerat snitt o han kom till världen 8,46 på morgonen. Just nu ligger han o sover här brevid mej o jag fick datorn hit idag eftersom jag är uttråkad o kommer att bli kvar nått dygn då såret inte vill börja läka som det ska.... =(
    Namnlös änsålänge men det lutar åt Kalle =)

    KRAM på Er alla!!
    Vivi Dennis0308 Emil0508
  2. 1
    Triss i Killar =) I går morse föddes vår 3;e pojke - 2995gr o 49 lång. Massor med mörkt hår o helt ljuvligt söt!!! Planerat snitt o han kom till världen 8,46 på morgonen. Just nu ligger han o sover här brevid mej o jag fick datorn hit idag eftersom jag är uttråkad o kommer att bli kvar nått dygn då såret inte vill börja läka som det ska.... =(
    Namnlös änsålänge men det lutar åt Kalle =)

    KRAM på Er alla!!
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    GRATTIS! Wow! Har tiden gått så fort? Ojojojoj.. Njuuuuuut nu av lille gossen, och Kalle är verkligen en charmigt namn. Kram!
  4. 2
    GRATTIS! Wow! Har tiden gått så fort? Ojojojoj.. Njuuuuuut nu av lille gossen, och Kalle är verkligen en charmigt namn. Kram!
  5. Medlem sedan
    Aug 2001
    #3
    Stort grattis!
  6. 3
    Stort grattis!
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Åh! Supergrattis!! Härligt med en liten bebis nu när killarna e så stora ;-)
    Hur är det med er där uppe i norr? Har ni sålt huset här nere?
  8. 4
    Åh! Supergrattis!! Härligt med en liten bebis nu när killarna e så stora ;-)
    Hur är det med er där uppe i norr? Har ni sålt huset här nere?
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5
    Grattis till er lillkille
    Mamma till Saga -03
    http://skberg74.blogspot.com/
  10. 5
    Grattis till er lillkille
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Åh, jättestort GRATTIS, Vivi! Och grattis till resten av familjen och välkommen till världen till tillen. Kram!
  12. 6
    Åh, jättestort GRATTIS, Vivi! Och grattis till resten av familjen och välkommen till världen till tillen. Kram!
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7

    Tack

    tack, jepp han e så goo o herregud vad man glömmer snabbt-nte har Emil o Dennis varit så här liten! =)
    Å det blev ingen Kalle utan Rasmus efter en veckas familjeråd!! =)
    Vivi Dennis0308 Emil0508
  14. 7
    Tack tack, jepp han e så goo o herregud vad man glömmer snabbt-nte har Emil o Dennis varit så här liten! =)
    Å det blev ingen Kalle utan Rasmus efter en veckas familjeråd!! =)
  15. Medlem sedan
    Jan 2003
    #8

    Tack!

    =)
    Vivi Dennis0308 Emil0508
  16. 8
    Tack! =)
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9

    Tack Tack!

    Ja de är jättemysigt, livet börjar så sakteligen återvända känns de som, Jobbit o föda barn!! =)
    Med oss är allt kalas o det är så skönt att vara hemma i norr på 100%. Huset är sålt till slut feb/mars så nu är det ett minne blott...så snart får vi komma till 08a på SEMESTER o inte jobbresor! =)
    Vivi Dennis0308 Emil0508
  18. 9
    Tack Tack! Ja de är jättemysigt, livet börjar så sakteligen återvända känns de som, Jobbit o föda barn!! =)
    Med oss är allt kalas o det är så skönt att vara hemma i norr på 100%. Huset är sålt till slut feb/mars så nu är det ett minne blott...så snart får vi komma till 08a på SEMESTER o inte jobbresor! =)
  19. Medlem sedan
    Jan 2003
    #10

    Tack!

    Triss i killar här o du fick triss i tjejer. Kör vi en 4 gången gilt?? =)
    Vivi Dennis0308 Emil0508
  20. 10
    Tack! Triss i killar här o du fick triss i tjejer. Kör vi en 4 gången gilt?? =)
  21. Medlem sedan
    Jan 2003
    #11

    Tack

    Tack!
    Vivi Dennis0308 Emil0508
  22. 11
    Tack Tack!
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #12

    Grattis!

    Vi trodde också att vi skulle få triss i killar, men trean visade sig till vår förvåning vara en liten tjej. Men det går ju bra det med ;-)
  24. 12
    Grattis! Vi trodde också att vi skulle få triss i killar, men trean visade sig till vår förvåning vara en liten tjej. Men det går ju bra det med ;-)
  25. Medlem sedan
    Feb 2003
    #13
    Åh, grattis Vivi!!!
    Så det blev en liten Kalle till slut, vad kul, jag är så glad för er skull!!

    Stora kramar
    från Maria
  26. 13
    Åh, grattis Vivi!!!
    Så det blev en liten Kalle till slut, vad kul, jag är så glad för er skull!!

    Stora kramar
    från Maria
  27. Medlem sedan
    Mar 2003
    #14
    Inte vi skulle jag tro. Jag är väldigt nöjd just nu, och dessutom är jag såååå gammal
  28. 14
    Inte vi skulle jag tro. Jag är väldigt nöjd just nu, och dessutom är jag såååå gammal
  29. Medlem sedan
    Dec 2002
    #15
    Grattis till grabben Vivi! Nå, vad heter han nu då?
  30. 15
    Grattis till grabben Vivi! Nå, vad heter han nu då?
  31. Medlem sedan
    Jan 2003
    #16

    Ja huvudsaken

    de är friska o krya!! =)
    Vivi Dennis0308 Emil0508
  32. 16
    Ja huvudsaken de är friska o krya!! =)
  33. Medlem sedan
    Jan 2003
    #17

    Kalle blev en Rasmus

    =)
    Efter en veckas familjeråd så enades vi om namnet Rasmus så det blev ingen Kalle denna gång
    Vivi Dennis0308 Emil0508
  34. 17
    Kalle blev en Rasmus =)
    Efter en veckas familjeråd så enades vi om namnet Rasmus så det blev ingen Kalle denna gång
  35. Medlem sedan
    Jan 2003
    #18

    Rasmus

    blev det vinnande namnet till slut =)
    Å vår lilla Rasmus blev 6v igår, herrejösses vad tiden går fort!!
    Hur stor är eran lilltös nu då? 3mån??
    Vivi Dennis0308 Emil0508
  36. 18
    Rasmus blev det vinnande namnet till slut =)
    Å vår lilla Rasmus blev 6v igår, herrejösses vad tiden går fort!!
    Hur stor är eran lilltös nu då? 3mån??
  37. Medlem sedan
    Nov 2000
    #19

    Men grattis!

    Här ser man hur sällan man är inne numera! (Man hittar mig säkrast på Facebook nuförtiden.) Jättegrattis till lille Rasmus! Hoppas att du här läkt ihop såpass att du tar dig runt nu - det är inte någon picknick att ha tre barn VAREVIGA dag, spec inte när en kommit in i sexårstrotset... Lilla tonårstiden... Syrran var värre vid fem än vid sex, men här stämmer det, fastän han har ett par månader kvar. Pust!

    Foton på pyret?

    Måste själv lägga upp här - har mina bilder på FlickR, länk i info:n.
    Glöm inte att ändra din byline!

    Kramar och lycka till!
    Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 augusti 2003 & Alva, född 9 december 2008.
    ****************************** ****
    http://www.flickr.com/photos/anek70/
  38. 19
    Men grattis! Här ser man hur sällan man är inne numera! (Man hittar mig säkrast på Facebook nuförtiden.) Jättegrattis till lille Rasmus! Hoppas att du här läkt ihop såpass att du tar dig runt nu - det är inte någon picknick att ha tre barn VAREVIGA dag, spec inte när en kommit in i sexårstrotset... Lilla tonårstiden... Syrran var värre vid fem än vid sex, men här stämmer det, fastän han har ett par månader kvar. Pust!

    Foton på pyret?

    Måste själv lägga upp här - har mina bilder på FlickR, länk i info:n.
    Glöm inte att ändra din byline!

    Kramar och lycka till!
  39. Medlem sedan
    Dec 2002
    #20
    Japp, tre månader. Jättehärlig ålder
  40. 20
    Japp, tre månader. Jättehärlig ålder

Liknande trådar

  1. vad gillar killar? (killar svara görna)
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-04, 20:35
  2. Triss i killar!
    By isha in forum _0807 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-03, 19:51
  3. Triss i killar =)
    By -Vivi- in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-04-24, 15:25
  4. Triss!
    By Helen m E&A&S in forum _98 Alla barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-24, 14:09
  5. triss i killar
    By kristinak in forum Föräldraskap
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 14:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar