Hej!
_0308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Hej!

    Är inte så aktiv här längre, men jag måste ju också berätta att vi har fått tillökning. Didrik har fått en lillasyster till. Hon föddes den 15 april med planerat snitt och är såklart världens finaste.
    Didrik är mycket nöjd och stolt över sina två små systrar. Han önskade att det skulle bli en lillasyster till, för annars skulle ju hans leksaker ligga risigt till... Jojo!
    Lillasyster heter förresten Fredrica.

    Må väl alla!

    Cathis m. Didrik-03, Nea-05 och Fredrica-09
  2. 1
    Hej! Är inte så aktiv här längre, men jag måste ju också berätta att vi har fått tillökning. Didrik har fått en lillasyster till. Hon föddes den 15 april med planerat snitt och är såklart världens finaste.
    Didrik är mycket nöjd och stolt över sina två små systrar. Han önskade att det skulle bli en lillasyster till, för annars skulle ju hans leksaker ligga risigt till... Jojo!
    Lillasyster heter förresten Fredrica.

    Må väl alla!

    Cathis m. Didrik-03, Nea-05 och Fredrica-09
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Åhhh - GRATTIS! Vad roligt för er! Mysigt med tre kan jag tänka, även om en trea ligger låååååångt borta för mig just nu - av många olika anledningar. Njut av bebistiden, även om den är jobbig på många sätt har den ju absolut sina höjdpunkter och är ack så kort. Kram!
  4. 2
    Åhhh - GRATTIS! Vad roligt för er! Mysigt med tre kan jag tänka, även om en trea ligger låååååångt borta för mig just nu - av många olika anledningar. Njut av bebistiden, även om den är jobbig på många sätt har den ju absolut sina höjdpunkter och är ack så kort. Kram!
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Men vad ser jag här att ni har fått en liten till... Stort stort grattis till er lilla Fredrica.

    Ha det så gott

    Kram
  6. 3
    Men vad ser jag här att ni har fått en liten till... Stort stort grattis till er lilla Fredrica.

    Ha det så gott

    Kram
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Stort GRATTIS till lilla Fredrica! Kram!
  8. 4
    Stort GRATTIS till lilla Fredrica! Kram!
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5

    Vad roligt med en lillasyster!

    Stor grattis till hela familjen - Fredrica är ett vackert namn!
  10. 5
    Vad roligt med en lillasyster! Stor grattis till hela familjen - Fredrica är ett vackert namn!
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Grattis till lillasyster!!
  12. 6
    Grattis till lillasyster!!
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7
    Grattis!
    Kul att du uppdaterar även här, för även om det snart är 6 år sedan jag var som mest aktiv här så minns jag många av er!

    Njut av bebistiden, du vet hur fort det går
  14. 7
    Grattis!
    Kul att du uppdaterar även här, för även om det snart är 6 år sedan jag var som mest aktiv här så minns jag många av er!

    Njut av bebistiden, du vet hur fort det går
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar