Present till nybliven lärare?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Present till nybliven lärare?

    Min syster ska ha mottagning imorgon och vad tar man med sig? Vilka behov kan jag uppfylla som inte är svindyra? Ev. kan jag ju slå mig ihop med flera. Men vad är typiskt eller idealiskt att ge en lärare?
  2. 1
    Present till nybliven lärare? Min syster ska ha mottagning imorgon och vad tar man med sig? Vilka behov kan jag uppfylla som inte är svindyra? Ev. kan jag ju slå mig ihop med flera. Men vad är typiskt eller idealiskt att ge en lärare?
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2

    Kanske en

    gammaldags pekpinnne? Lite som en symbolisk present..... att visa vägen för sina elever och förstärka sin auktoritet med ? !
  4. 2
    Kanske en gammaldags pekpinnne? Lite som en symbolisk present..... att visa vägen för sina elever och förstärka sin auktoritet med ? !
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    När jag tog lärarexamen

    för 6-7 år sen fick jag väska, lärarkalender, inneskor, böcker med lektips(språklekar och mattelekar), en pekpinne(som jag aldrig använt) och också lite mer vanliga presenter som blommor och ljuslyktor.
  6. 3
    När jag tog lärarexamen för 6-7 år sen fick jag väska, lärarkalender, inneskor, böcker med lektips(språklekar och mattelekar), en pekpinne(som jag aldrig använt) och också lite mer vanliga presenter som blommor och ljuslyktor.

Liknande trådar

  1. Present till nybliven mamma?
    By CarolinaK in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-12-17, 15:04
  2. Present till nybliven mamma?
    By Vicki X in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 17:05
  3. Present till nybliven tvillingmor
    By Glad vän in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-12, 20:03
  4. Present till nybliven tvillingmor
    By Glad vän in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 21:24
  5. Present till nybliven tvillingmor
    By Glad vän in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 20:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar