Tips för analsex - enkät
Sex & erotik
  1. A prinsessan
    #1

    Tips för analsex - enkät

    Jag är så sugen på att prova analsex. Men har några frågor och funderingar till er mer erfarna utövare.. Jag är tjej ska kanske tilläggas.

    1. Rengör ni er "inuti" på något sätt innan? Även om man nyligen gått på toa och bajsat så kan det ju finnas små klumpar kvar.. (finns nog inga snygga omskrivningar för det.. ha ha)
    2. Vilket glidmedel använder ni?
    3. Hur "värmer ni upp", kör ni rakt på, eller börjar ni med ett finger eller så?
    4. Hur stimulerar man sig själv samtidigt? Ska han ha ett finger i vaginan också eller så?
    5. Vad händer om killen kommer där inne? Blir det som ett lavemang typ? Hur brukar ni göra?
    6. Hur länge brukar ni hålla på? Får man ont efter ett tag?
    7. Brukar han komma hela vägen in med kuken? Och sen jucka in och ut som vid vaginalt?

    Kanske något fåniga frågor, men jag vore tacksam för svar.
  2. 1
    Tips för analsex - enkät Jag är så sugen på att prova analsex. Men har några frågor och funderingar till er mer erfarna utövare.. Jag är tjej ska kanske tilläggas.

    1. Rengör ni er "inuti" på något sätt innan? Även om man nyligen gått på toa och bajsat så kan det ju finnas små klumpar kvar.. (finns nog inga snygga omskrivningar för det.. ha ha)
    2. Vilket glidmedel använder ni?
    3. Hur "värmer ni upp", kör ni rakt på, eller börjar ni med ett finger eller så?
    4. Hur stimulerar man sig själv samtidigt? Ska han ha ett finger i vaginan också eller så?
    5. Vad händer om killen kommer där inne? Blir det som ett lavemang typ? Hur brukar ni göra?
    6. Hur länge brukar ni hålla på? Får man ont efter ett tag?
    7. Brukar han komma hela vägen in med kuken? Och sen jucka in och ut som vid vaginalt?

    Kanske något fåniga frågor, men jag vore tacksam för svar.
  3. Anonym
    #2
    1. Nej man rengör sig inte visst man tvättar sig som vanligt men inte i :P.. inte bra att föra upp massa tvål med kemikalier där tror jag inte. analen är rätt tunn hud och är kännslig .. :P hah jaa

    2det som ni tycker glider mest. Ta gärna vanligt vaselin och gnid in med först och på själva snoppen .. och sen ta på ett glidmedel som är silikonbaserat men det brukar räcka för oss med vaselin och vanlig oliv olja eller vanligt glidmedel vilket som men om de är första gången ta rejält. kan göra lite ont första gången så :
    3. börjar med ett finger. och sen tar sakta in sen med snoppen så själva hålet vänjer sig vi storleken så inget spricker.. ..
    4. vibrator brukar vi ha då får du det super men kan gå med fingret med :..
    5. Nee ha en handuk på direkten och sätt dit sen toan å sitt där lite oftast så åker nog bara själva satsen ut ^^.. vissa människor vet jag har fårr baksug eller va man säger så de sprutat ut men ta det bara lugnt med allt så ordnar det sig nog ..
    6. tills killen kommer eller tills man känner att det gör ont man ska inte fortsätta om de gör väldigt ont .. därför man ska ha vibrator på klitoris då gör det inte lika ont å du har massa skönt :.

    7. som vaginalt man ta längre in men man ska bara ta det lugnare .. försiktigt å du bestämmer takten .. det e din rumpa och tänk på att vissa har det gått fel för när det vart för brutalt ..

    Kändes skit wierd och skriva detta men vill hjälpa till.. är också en tjej du kanske fattat detta :..

    Lycka te
  4. 2
    1. Nej man rengör sig inte visst man tvättar sig som vanligt men inte i :P.. inte bra att föra upp massa tvål med kemikalier där tror jag inte. analen är rätt tunn hud och är kännslig .. :P hah jaa

    2det som ni tycker glider mest. Ta gärna vanligt vaselin och gnid in med först och på själva snoppen .. och sen ta på ett glidmedel som är silikonbaserat men det brukar räcka för oss med vaselin och vanlig oliv olja eller vanligt glidmedel vilket som men om de är första gången ta rejält. kan göra lite ont första gången så :
    3. börjar med ett finger. och sen tar sakta in sen med snoppen så själva hålet vänjer sig vi storleken så inget spricker.. ..
    4. vibrator brukar vi ha då får du det super men kan gå med fingret med :..
    5. Nee ha en handuk på direkten och sätt dit sen toan å sitt där lite oftast så åker nog bara själva satsen ut ^^.. vissa människor vet jag har fårr baksug eller va man säger så de sprutat ut men ta det bara lugnt med allt så ordnar det sig nog ..
    6. tills killen kommer eller tills man känner att det gör ont man ska inte fortsätta om de gör väldigt ont .. därför man ska ha vibrator på klitoris då gör det inte lika ont å du har massa skönt :.

    7. som vaginalt man ta längre in men man ska bara ta det lugnare .. försiktigt å du bestämmer takten .. det e din rumpa och tänk på att vissa har det gått fel för när det vart för brutalt ..

    Kändes skit wierd och skriva detta men vill hjälpa till.. är också en tjej du kanske fattat detta :..

    Lycka te
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #3
    Verkligen otroligt målande beskrivning...
  6. 3
    Verkligen otroligt målande beskrivning...
  7. A prinsessan
    #4

    med rengöring

    Med rengöring menade jag inte att man för in tvål där inne, mer att man kanske för in fingret för att känna att det känns "tomt" och inte ligger något där?? Sorry men jag är lite nojjig. Särskilt att han ska föra in sitt finger och känna att det är något där...
  8. 4
    med rengöring Med rengöring menade jag inte att man för in tvål där inne, mer att man kanske för in fingret för att känna att det känns "tomt" och inte ligger något där?? Sorry men jag är lite nojjig. Särskilt att han ska föra in sitt finger och känna att det är något där...
  9. Medlem sedan
    Jun 2008
    #5
    jag som svara på allt tidigare nee man gör inte så de flesta kör bara de får killen räkna med då.. aldrig hänt för mig men..
    om du skulle ha något va skulle du göra åt det finns ju inget att göra åt ^^.. man kan ju inte plocka ur det precis hehe ..
  10. 5
    jag som svara på allt tidigare nee man gör inte så de flesta kör bara de får killen räkna med då.. aldrig hänt för mig men..
    om du skulle ha något va skulle du göra åt det finns ju inget att göra åt ^^.. man kan ju inte plocka ur det precis hehe ..
  11. anonymt namn2
    #6

    Fattar inte varför man...

    inte i så fall kan stoppa in fingret och känna efter på sig själv om det finns något där och sedan plocka ut det. Är man analsexutövare och är villig och njuter av att ta in en balle i röven så borde ens eget finger inte vara något problem och det är v äl bättre att få skit på egna fingret än att han får det på ballen. Nu är jag i och för sig inte analsexutövare själv så jag kanske inte begriper det här så bra men jag hade själv inte haft några problem att undersöka min egen anal för att vara på den säkra sidan om jag skulle få för mig att bli tagen analt.
  12. 6
    Fattar inte varför man... inte i så fall kan stoppa in fingret och känna efter på sig själv om det finns något där och sedan plocka ut det. Är man analsexutövare och är villig och njuter av att ta in en balle i röven så borde ens eget finger inte vara något problem och det är v äl bättre att få skit på egna fingret än att han får det på ballen. Nu är jag i och för sig inte analsexutövare själv så jag kanske inte begriper det här så bra men jag hade själv inte haft några problem att undersöka min egen anal för att vara på den säkra sidan om jag skulle få för mig att bli tagen analt.
  13. Medlem sedan
    Apr 2009
    #7
    1. Rengör ni er "inuti" på något sätt innan? Även om man nyligen gått på toa och bajsat så kan det ju finnas små klumpar kvar.. (finns nog inga snygga omskrivningar för det.. ha ha) Man brukar känna på sig om det är "bra läge" eller inte. Har man lite halvlös avföring så kan det finnas lite klet, annars brukar nedre delen bli ganska så totalt tömd när man går på toaletten. Så nä - ingen spolning av analen
    2. Vilket glidmedel använder ni? Mitt eget räcker
    3. Hur "värmer ni upp", kör ni rakt på, eller börjar ni med ett finger eller så? Rakt på men sakta i starten.
    4. Hur stimulerar man sig själv samtidigt? Ska han ha ett finger i vaginan också eller så? Det gör man väl som man känner för för stunden? JAg brukar vara nöjd ändå.
    5. Vad händer om killen kommer där inne? Blir det som ett lavemang typ? Hur brukar ni göra? Det är inte precis några hinkmängder som kommer, det kommer ut när man pruttar på toa efteråt.
    6. Hur länge brukar ni hålla på? Får man ont efter ett tag? Så länge det är skönt. Jag får inte ont, inte han heller vad jag vet.
    7. Brukar han komma hela vägen in med kuken? Jag har inte sett efter men jag tror större delen av den är inne.Och sen jucka in och ut som vid vaginalt? Japp.
  14. 7
    1. Rengör ni er "inuti" på något sätt innan? Även om man nyligen gått på toa och bajsat så kan det ju finnas små klumpar kvar.. (finns nog inga snygga omskrivningar för det.. ha ha) Man brukar känna på sig om det är "bra läge" eller inte. Har man lite halvlös avföring så kan det finnas lite klet, annars brukar nedre delen bli ganska så totalt tömd när man går på toaletten. Så nä - ingen spolning av analen
    2. Vilket glidmedel använder ni? Mitt eget räcker
    3. Hur "värmer ni upp", kör ni rakt på, eller börjar ni med ett finger eller så? Rakt på men sakta i starten.
    4. Hur stimulerar man sig själv samtidigt? Ska han ha ett finger i vaginan också eller så? Det gör man väl som man känner för för stunden? JAg brukar vara nöjd ändå.
    5. Vad händer om killen kommer där inne? Blir det som ett lavemang typ? Hur brukar ni göra? Det är inte precis några hinkmängder som kommer, det kommer ut när man pruttar på toa efteråt.
    6. Hur länge brukar ni hålla på? Får man ont efter ett tag? Så länge det är skönt. Jag får inte ont, inte han heller vad jag vet.
    7. Brukar han komma hela vägen in med kuken? Jag har inte sett efter men jag tror större delen av den är inne.Och sen jucka in och ut som vid vaginalt? Japp.
  15. Medlem sedan
    Feb 2008
    #8
    --- Skrev tidigare under nicket Anon Üm ---
  16. Medlem sedan
    Jul 2008
    #9

    Tips:

    Ta det lugnt bara - så löser sig alla frågor automatiskt.
    ;-)
    Left is right and right is wrong
    None for all and all for none...





    http://www.youtube.com/watch?v=n2DKkHgxlWM
  17. 9
    Tips: Ta det lugnt bara - så löser sig alla frågor automatiskt.
    ;-)
  18. anonymt namn
    #10
    1. Alltså om man är orolig finns det ju engångshandskar att köpa, så kan man känna efter... då kan man ju samtidigt smörja med lite glidmedel.

    2. Apotekets silikonbaserade. Skulle aldrig klara att köra utan...

    3. Jag brukar se till att smörja mig ordentligt med glidmedel före. Sedan för han in penisen långsamt, man får liksom vänta in tills det går att få in den...

    4. Om jag ligger på magen brukar jag smeka mig själv.

    5. har inte varit med om det.

    6. vet inte... 5-10 min kanske. Jag kan känna mig lite öm därbak dagen efter.

    7. Jag tror att han kommer in helt och juckar ungefär som vanligt fast inte alltför hårt.
  19. 10
    1. Alltså om man är orolig finns det ju engångshandskar att köpa, så kan man känna efter... då kan man ju samtidigt smörja med lite glidmedel.

    2. Apotekets silikonbaserade. Skulle aldrig klara att köra utan...

    3. Jag brukar se till att smörja mig ordentligt med glidmedel före. Sedan för han in penisen långsamt, man får liksom vänta in tills det går att få in den...

    4. Om jag ligger på magen brukar jag smeka mig själv.

    5. har inte varit med om det.

    6. vet inte... 5-10 min kanske. Jag kan känna mig lite öm därbak dagen efter.

    7. Jag tror att han kommer in helt och juckar ungefär som vanligt fast inte alltför hårt.

Liknande trådar

  1. Analsex
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-07-30, 15:55
  2. Analsex
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-05, 10:24
  3. Analsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 17:58
  4. Analsex
    By Mannen in forum Sex & erotik
    Svar: 49
    Senaste inlägg: 2006-06-16, 14:47
  5. Analsex? :-)
    By A in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 15:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar