Hej!
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    Hej!

    Det var längesedan jag skrev här, vet inte om ni kommer ihåg mig. Jag har en liten pojke som föddes den 18:e februari 2004 som heter Jonathan. Sedan dess har Jonathan fått två syskon, Miranda som föddes i augusti -05 och Elliot som föddes i juni -07.

    Kul att se att detta snacket fortfarande håller igång, jag känner ju igen er i alla fall .

    /Malin
  2. 1
    Hej! Det var längesedan jag skrev här, vet inte om ni kommer ihåg mig. Jag har en liten pojke som föddes den 18:e februari 2004 som heter Jonathan. Sedan dess har Jonathan fått två syskon, Miranda som föddes i augusti -05 och Elliot som föddes i juni -07.

    Kul att se att detta snacket fortfarande håller igång, jag känner ju igen er i alla fall .

    /Malin
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Hej!

    Kul att se dig här igen! Det känns som om det har gått himla lång tid sen våra 04r föddes när man hör om alla småttingar som kommit sedan dess :-)

    Kram o välkommen tillbaka!
  4. 2
    Hej!

    Kul att se dig här igen! Det känns som om det har gått himla lång tid sen våra 04r föddes när man hör om alla småttingar som kommit sedan dess :-)

    Kram o välkommen tillbaka!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Men visst sågs vi i Örebro? vad roligt att du fått barn igen, GRATTIS! Kram jeanette
  6. 3
    Men visst sågs vi i Örebro? vad roligt att du fått barn igen, GRATTIS! Kram jeanette
  7. Medlem sedan
    Apr 2009
    #4
    Jo, när kan det har varit... 2006? Visst var Miranda en nästan 1-åring då och våra 04r en sisådär 2,5? Tack för grattiset! Nu är ju min minsting snart 2 år till och med så det har gått ett tag sedan han föddes .
  8. 4
    Jo, när kan det har varit... 2006? Visst var Miranda en nästan 1-åring då och våra 04r en sisådär 2,5? Tack för grattiset! Nu är ju min minsting snart 2 år till och med så det har gått ett tag sedan han föddes .
  9. Medlem sedan
    Apr 2009
    #5
    Ja, det verkar som om de flesta 04rna blivit storasyskon nu. Kul!
  10. 5
    Ja, det verkar som om de flesta 04rna blivit storasyskon nu. Kul!
  11. Medlem sedan
    Jun 2000
    #6
    Hej! Kommer ihåg dig. Vi sågs ju oxå i Örebro. Kram!
  12. 6
    Hej! Kommer ihåg dig. Vi sågs ju oxå i Örebro. Kram!
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7
    Välkommen tillbaka! Vi träffades också i Örebro
  14. 7
    Välkommen tillbaka! Vi träffades också i Örebro
  15. Medlem sedan
    Jan 2003
    #8
    Tiden går fort alltså
  16. 8
    Tiden går fort alltså
  17. Medlem sedan
    Apr 2009
    #9
    Hej! Ja, jag kommer ihåg att vi sågs där .
  18. 9
    Hej! Ja, jag kommer ihåg att vi sågs där .
  19. Medlem sedan
    Jun 2000
    #10
    Stämmer bra det för min Agnes var ungefär halvåret och hon är född i feb 06. ;-)
  20. 10
    Stämmer bra det för min Agnes var ungefär halvåret och hon är född i feb 06. ;-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar