Björna!
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Björna!

    Hur är det med dig och magen???? megakram j
    Mamma till: Victoria, Ludvig, Hedvig och August.
    Matte till Svea, Putte och Mors Lilla Olle
    och fru till Fredrik.

    Ska börja plugga! Till hösten ska jag läsa samhälls- beteendevetarprogrammet vid Örebro Universitet.
  2. 1
    Björna! Hur är det med dig och magen???? megakram j
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Halloj! Jo du jag är stor som ett hus. Jag har inte gått upp speciellt mycket i övrigt med magen är ENORM. Min barnmorska fnissar varje gång jag kommer, hon tycker att det ser extra lustigt ut eftersom jag är smal i övrigt men med världens största magen. Den är över alla slags streck vid mätning. Det är verkligen ganska så tungt och nu hoppas jag att den här bebin är av samma skrot och korn som LIllebror och kommer att vara färdigbakad redan v 36, alltså om två veckor. Men den här typen kommer väl att vänta tills vecka 42 och då väga 5.5 kilo eller nåt.......

    Hur är det med dig och dina små (och stora)?
  4. 2
    Halloj! Jo du jag är stor som ett hus. Jag har inte gått upp speciellt mycket i övrigt med magen är ENORM. Min barnmorska fnissar varje gång jag kommer, hon tycker att det ser extra lustigt ut eftersom jag är smal i övrigt men med världens största magen. Den är över alla slags streck vid mätning. Det är verkligen ganska så tungt och nu hoppas jag att den här bebin är av samma skrot och korn som LIllebror och kommer att vara färdigbakad redan v 36, alltså om två veckor. Men den här typen kommer väl att vänta tills vecka 42 och då väga 5.5 kilo eller nåt.......

    Hur är det med dig och dina små (och stora)?
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Vad härligt att höra. Stor mage ska man ha när man är gravid mejla gärna över lite bilder...har ni bestämt nå namn? oooiiihhh vad spännande! Tänk att du snart har en liten skrutt att lukta på *lite avis blir man*
    Här är det bara bra. Jag jobbar 60%, pluggar 20% och är hemma med A+H 20%, ledig med dem varje fredag har sökt 8 utbildningar till hösten, så jag går nu mest och håller tummarna att jag ska komma in så jag får läsa i 3-3½ år framöver känns underbart att jag tagit tag i studierna nu, trots att jag kommer vara 40 när jag är klar.
    Var rädd om dig! Kraaam j
  6. 3
    Vad härligt att höra. Stor mage ska man ha när man är gravid mejla gärna över lite bilder...har ni bestämt nå namn? oooiiihhh vad spännande! Tänk att du snart har en liten skrutt att lukta på *lite avis blir man*
    Här är det bara bra. Jag jobbar 60%, pluggar 20% och är hemma med A+H 20%, ledig med dem varje fredag har sökt 8 utbildningar till hösten, så jag går nu mest och håller tummarna att jag ska komma in så jag får läsa i 3-3½ år framöver känns underbart att jag tagit tag i studierna nu, trots att jag kommer vara 40 när jag är klar.
    Var rädd om dig! Kraaam j
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4
    Du har ju fortfarande 25 kvar att arbete då du är klar så det ska nog räcka .
    Vad har du sökt för utbildningar? Som universitetslärare har jag bara positiva erfarenheter av äldre studenter, motvierade, ambitiösa och verkar verkligen tycka att det är roligt att läsa (dom vet ju hur jobbigt det är att jobba...).
  8. 4
    Du har ju fortfarande 25 kvar att arbete då du är klar så det ska nog räcka .
    Vad har du sökt för utbildningar? Som universitetslärare har jag bara positiva erfarenheter av äldre studenter, motvierade, ambitiösa och verkar verkligen tycka att det är roligt att läsa (dom vet ju hur jobbigt det är att jobba...).
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5
    Åh, så mysigt med en stor mage. Lite sugen är jag allt på en trea, men Emma är sååå jobbig nu (tänder och förkylning) så det är inte aktuellt.
  10. 5
    Åh, så mysigt med en stor mage. Lite sugen är jag allt på en trea, men Emma är sååå jobbig nu (tänder och förkylning) så det är inte aktuellt.
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Hallå Björna! Jag har sökt: *samhällsvetare Borlänge
    *samhälls/beteendevetarare Västerås + Örebro
    * beteendevetare Västerås
    *socialarbetare Falun, Hälospedagogiskaprogrammet i Gävle, *Hälsoutvecklarprogrammet Örebro, *Socionomprogrammet i Örebro

    Alla är 180-220 poäng, hoppas på att komma in på något. Helst vill jag samhälls/beteendevetarprogrammet i Örebro el. Västerås
  12. 6
    Hallå Björna! Jag har sökt: *samhällsvetare Borlänge
    *samhälls/beteendevetarare Västerås + Örebro
    * beteendevetare Västerås
    *socialarbetare Falun, Hälospedagogiskaprogrammet i Gävle, *Hälsoutvecklarprogrammet Örebro, *Socionomprogrammet i Örebro

    Alla är 180-220 poäng, hoppas på att komma in på något. Helst vill jag samhälls/beteendevetarprogrammet i Örebro el. Västerås
  13. Medlem sedan
    Jun 2000
    #7
    Örebro vad skojsigt. Kanske man kan ses nån gång. Kram och lycka till att du kommer in.
  14. 7
    Örebro vad skojsigt. Kanske man kan ses nån gång. Kram och lycka till att du kommer in.
  15. Medlem sedan
    Jan 2003
    #8
    Klart vi ska ses om jag hamnar i örebro
  16. 8
    Klart vi ska ses om jag hamnar i örebro

Liknande trådar

  1. Björna
    By j med 4 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-04, 14:26
  2. Björna!
    By JennymH&E in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-27, 20:21
  3. Björna
    By j med 4 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 16:23
  4. Björna
    By j med 4 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-24, 13:01
  5. Björna
    By Anonym in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-24, 12:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar