för bra för att va sant
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    för bra för att va sant

    Hej allihop! Oj vad många vid blivit nu. Har inte skrivit på ett bra tag. Har mått så illa att jag inte kunde sitta upp. i tre veckor har jag legat fjättrad i soffan och hatat allt vad mat och dryck heter. Hjälpte inte ens med lergigan-tabletter. Ok, tänkte jag, då vet jag ju att det ialla fall är något där i magen denna gång (fick missfall förra gången). Det är verkligen hemskt att må så illa. Och så plötsligt upphör illamåendet redan i vecka 10!
    Har varit totalnojig i flera dagar. något måste ju vara fel. Det ska ju inte släppa förrän i vecka 12.- så idag åkte jag till akuten och var helt säker på att det skulle vara en MA igen. Gissa om jag blev förvånad när det låg en liten parvel där och sparkade med armar och ben, Yipiee! Det är ett under!
  2. 1
    för bra för att va sant Hej allihop! Oj vad många vid blivit nu. Har inte skrivit på ett bra tag. Har mått så illa att jag inte kunde sitta upp. i tre veckor har jag legat fjättrad i soffan och hatat allt vad mat och dryck heter. Hjälpte inte ens med lergigan-tabletter. Ok, tänkte jag, då vet jag ju att det ialla fall är något där i magen denna gång (fick missfall förra gången). Det är verkligen hemskt att må så illa. Och så plötsligt upphör illamåendet redan i vecka 10!
    Har varit totalnojig i flera dagar. något måste ju vara fel. Det ska ju inte släppa förrän i vecka 12.- så idag åkte jag till akuten och var helt säker på att det skulle vara en MA igen. Gissa om jag blev förvånad när det låg en liten parvel där och sparkade med armar och ben, Yipiee! Det är ett under!
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Jag vet hur hemskt det är att må sådär riktigt illa. När jag var gravid med mitt första barn gick jag ner fem kilo de första två månaderna och då vägde jag väldigt lite från början, så det var verkligen mycket att gå ner för min del och det var verkligen hemskt!!!

    Va bra att illamåendet släppt för dig och så härligt att du fick se lilla parveln som låg och sparklade! Vad gulligt!
  4. 2
    Jag vet hur hemskt det är att må sådär riktigt illa. När jag var gravid med mitt första barn gick jag ner fem kilo de första två månaderna och då vägde jag väldigt lite från början, så det var verkligen mycket att gå ner för min del och det var verkligen hemskt!!!

    Va bra att illamåendet släppt för dig och så härligt att du fick se lilla parveln som låg och sparklade! Vad gulligt!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Ja, vad skönt!

    Härligt att du mår bättre nu! Det måste verkligen kännas bra!

    Kram
  6. 3
    Ja, vad skönt!

    Härligt att du mår bättre nu! Det måste verkligen kännas bra!

    Kram

Liknande trådar

  1. Är det sant????
    By pinja in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 18:56
  2. Så sant!
    By janfebbarn in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 13:24
  3. såå sant SÅÅÅ SANT
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-14, 16:50
  4. Är det sant att...
    By eva in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 14:57
  5. Är det sant att..
    By Eva in forum Pappasnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 19:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar