pappa update
_0308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    pappa update

    Hej!
    Ville bara ge en update om pappa..
    Efter fyra (!) operationer för att ge symptomlättnad (bli av med gulsoten) verkar det som att det äntligen funkat! Så han får ev. komma hem i övermorgon. Äta upp sig lite, samla kraft. Så blir det den stora operationen om 10-14 dagar.
    Jag var uppe hos pappa förra veckan, på hans 60-årsdag, och då var han så dålig så dålig så dålig. Då hyste jag inget hopp alls. Men nu, när de äntligen "lagat" honom lite tillfälligt, så är han piggare igen, uppe och går, äter lite. Skönt! Nu finns det visst hopp igen.
    När stora operationen blir blir det såklart läskigt igen. Men fortfarande, tacksam för att det iaf finns NÅGOT att göra.
    Tack för att ni tänker på oss. Kram!
    Tessie
  2. 1
    pappa update Hej!
    Ville bara ge en update om pappa..
    Efter fyra (!) operationer för att ge symptomlättnad (bli av med gulsoten) verkar det som att det äntligen funkat! Så han får ev. komma hem i övermorgon. Äta upp sig lite, samla kraft. Så blir det den stora operationen om 10-14 dagar.
    Jag var uppe hos pappa förra veckan, på hans 60-årsdag, och då var han så dålig så dålig så dålig. Då hyste jag inget hopp alls. Men nu, när de äntligen "lagat" honom lite tillfälligt, så är han piggare igen, uppe och går, äter lite. Skönt! Nu finns det visst hopp igen.
    När stora operationen blir blir det såklart läskigt igen. Men fortfarande, tacksam för att det iaf finns NÅGOT att göra.
    Tack för att ni tänker på oss. Kram!
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    ÅH vännen förstod inte att det var så många operationer han fick genomgå trodde det bara var en. Förstår att det måste vara jättejobbigt att oroa sig hela tiden. Fortsätter hålla tummarna. Kram
    Mamma till Saga -03
    http://skberg74.blogspot.com/
  4. 2
    ÅH vännen förstod inte att det var så många operationer han fick genomgå trodde det bara var en. Förstår att det måste vara jättejobbigt att oroa sig hela tiden. Fortsätter hålla tummarna. Kram

Liknande trådar

  1. Update
    By Navy_Girl in forum Kärlek & relationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-21, 19:33
  2. Update
    By Inte på smällen in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 08:54
  3. pappa update igen
    By -Tessie- in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 17:52
  4. Update
    By Sannja in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-17, 07:50
  5. Tum-update
    By space in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 08:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar