Leksaker för gossar
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Leksaker för gossar

    Släntrade in på det omtalade Afrodites apotek för att se om det fanns några intressanta leksaker. Hittade en ring att fästa runt kuken med en liten cylinder som (antar jag) vibrerar och stimulerar vid samlag. Jag tror inte den var för ensambruk. Är det någon som har erfarenhet av sådant? Är den något att ha och krävs det någon särskild teknik för att den ska vara till glädje. Föreställer mig hur jag glider in och ut och stimuleringen kommer i vibrerande stötar.
  2. 1
    Leksaker för gossar Släntrade in på det omtalade Afrodites apotek för att se om det fanns några intressanta leksaker. Hittade en ring att fästa runt kuken med en liten cylinder som (antar jag) vibrerar och stimulerar vid samlag. Jag tror inte den var för ensambruk. Är det någon som har erfarenhet av sådant? Är den något att ha och krävs det någon särskild teknik för att den ska vara till glädje. Föreställer mig hur jag glider in och ut och stimuleringen kommer i vibrerande stötar.
  3. Anonym
    #2

Liknande trådar

  1. Vad använder era 95 gossar...
    By Anonym in forum _95 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-01-06, 01:14
  2. Vad har era 95:a gossar...
    By anonymt namn in forum _95 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-05, 13:58
  3. Efter tre små gossar kom det...
    By mammaTherése in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-01-05, 01:56
  4. Tre gossar
    By Lemuy in forum Många barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-20, 13:37
  5. Gossar små...
    By -Jools- in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 21:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar