Vad har era 95:a gossar...
_95 Alla barn
  1. anonymt namn
    #1

    Vad har era 95:a gossar...

    på examen i år? Vi har köpt en piké och jeansshorts till vår! Båda delarna är plagg som han sen kan ha hela sommaren, jättepraktiskt. Tycker att examen med speciella finkläder har försvunnit lite. I fjol hade han kortärmad skjorta och det var jättefint och han använde den till sommarens alla kalas m m men vi tog piké för omväxlings skull i år!
  2. 1
    Vad har era 95:a gossar... på examen i år? Vi har köpt en piké och jeansshorts till vår! Båda delarna är plagg som han sen kan ha hela sommaren, jättepraktiskt. Tycker att examen med speciella finkläder har försvunnit lite. I fjol hade han kortärmad skjorta och det var jättefint och han använde den till sommarens alla kalas m m men vi tog piké för omväxlings skull i år!
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Inte tänkt på alls

    Förra året hade han vit skjorta svarta jeans och svart väst + slips. Helt hans eget val. Nu har han börjat använda lite mer rockiga kläder (som han säger) så om han fick välja skulle det nog vara svarta byxor och en ny svart t-shirt med någon coool grupp (om han hittar). Jag lägger mig inte i det, men hjälper honom såklart att hitta om han vill.
  4. 2
    Inte tänkt på alls Förra året hade han vit skjorta svarta jeans och svart väst + slips. Helt hans eget val. Nu har han börjat använda lite mer rockiga kläder (som han säger) så om han fick välja skulle det nog vara svarta byxor och en ny svart t-shirt med någon coool grupp (om han hittar). Jag lägger mig inte i det, men hjälper honom såklart att hitta om han vill.
  5. Medlem sedan
    Feb 2004
    #3
    Det blir väl jeans eller shorts och någon snygg tröja eller skjorta.
  6. 3
    Det blir väl jeans eller shorts och någon snygg tröja eller skjorta.
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4

    Jocke kommer

    ha ett par vit/turkos trekvarts byxor och en turkos piké .
  8. 4
    Jocke kommer ha ett par vit/turkos trekvarts byxor och en turkos piké .

Liknande trådar

  1. Vad använder era 95 gossar...
    By Anonym in forum _95 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-01-06, 01:14
  2. Leksaker för gossar
    By Rikard- in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-15, 20:35
  3. Efter tre små gossar kom det...
    By mammaTherése in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-01-05, 01:56
  4. Tre gossar
    By Lemuy in forum Många barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-20, 13:37
  5. Gossar små...
    By -Jools- in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 21:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar