Om någon vill kika
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Om någon vill kika

    har jag lagt upp en bild på Antons fina gravsten. Var så otroligt vackert i fredags när vi kom för att lägga en blomma på 6-månaders dagen.
  2. 1
    Om någon vill kika har jag lagt upp en bild på Antons fina gravsten. Var så otroligt vackert i fredags när vi kom för att lägga en blomma på 6-månaders dagen.
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Du har rätt. Det var väldigt vackert! Vad tomt det måste kännas. Kram!!
  4. 2
    Du har rätt. Det var väldigt vackert! Vad tomt det måste kännas. Kram!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Vad fint ni har gjort för lille Anton.

    Jag kan inte ens föreställa mig hur det känns att behöva begrava sitt barn. Kan nog inte tänka mig något värre.
  6. 3
    Vad fint ni har gjort för lille Anton.

    Jag kan inte ens föreställa mig hur det känns att behöva begrava sitt barn. Kan nog inte tänka mig något värre.
  7. Medlem sedan
    Sep 2008
    #4
    Vackert. Oerhört sorgligt, men vackert.
  8. 4
    Vackert. Oerhört sorgligt, men vackert.
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Jättefint. Säger som andra, måste kännas hemskt att begrava sitt barn... vi har ett par avlägset bekanta som förlorade sitt barn direkt efter förlossningen, så fort navelsträngen klipptes av. För krångligt att gå in på detaljer vad som var fel, men det gick inte att rädda honom iaf. Bara dagar innan föddes mammans brorson på samma avdelning, och några veckor innan föddes Sophia (pappan och min sambo är jobbarkompisar). Så fruktansvärt när något sånt händer, man vet inte riktigt vad man ska säga...
  10. 5
    Jättefint. Säger som andra, måste kännas hemskt att begrava sitt barn... vi har ett par avlägset bekanta som förlorade sitt barn direkt efter förlossningen, så fort navelsträngen klipptes av. För krångligt att gå in på detaljer vad som var fel, men det gick inte att rädda honom iaf. Bara dagar innan föddes mammans brorson på samma avdelning, och några veckor innan föddes Sophia (pappan och min sambo är jobbarkompisar). Så fruktansvärt när något sånt händer, man vet inte riktigt vad man ska säga...
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
    Några veckor efter föddes Sophia menar jag... avlägset bekanta kanske är att ta i när dom är jobbarkompisar, men vi umgås inte med dom direkt utanför jobb.
  12. 6
    Några veckor efter föddes Sophia menar jag... avlägset bekanta kanske är att ta i när dom är jobbarkompisar, men vi umgås inte med dom direkt utanför jobb.
  13. Medlem sedan
    Nov 2008
    #7
    Jättefint ser det ut. Grattis Anton på 6- månaders dagen i efterskott!
  14. 7
    Jättefint ser det ut. Grattis Anton på 6- månaders dagen i efterskott!
  15. Lincoln
    #8
    Så fint ni gjort det till honom!!!
  16. 8
    Så fint ni gjort det till honom!!!
  17. Medlem sedan
    Mar 2000
    #9
    Så fint ni har gjort, det är verkligen vackert. Jättefin sten. Tänk att det är ett halvår sedan!

    Vi har ännu inte satt upp någon sten hos Lyra, har svårt att bestämma oss. Men det är vackert hos henne ändå. Bild finns på min blogg om du vill se (scrolla ned till 30 april, dagen efter Lyras sexmånadersdag). Adressen till bloggen är lyrasmamma.wordpress.com.

    stor kram
    lyrasmamma.wordpress.com
  18. 9
    Så fint ni har gjort, det är verkligen vackert. Jättefin sten. Tänk att det är ett halvår sedan!

    Vi har ännu inte satt upp någon sten hos Lyra, har svårt att bestämma oss. Men det är vackert hos henne ändå. Bild finns på min blogg om du vill se (scrolla ned till 30 april, dagen efter Lyras sexmånadersdag). Adressen till bloggen är lyrasmamma.wordpress.com.

    stor kram
  19. Medlem sedan
    Apr 2008
    #10
    Så vackert, och vilken gripande blogg du har. Man inser verkligen hur bra man själv har det, och att inget här i livet går att ta för givet. Massor av kramar till dig och din familj!
  20. 10
    Så vackert, och vilken gripande blogg du har. Man inser verkligen hur bra man själv har det, och att inget här i livet går att ta för givet. Massor av kramar till dig och din familj!
  21. Medlem sedan
    Apr 2003
    #11
    Oj, vilken vacker blogg du skriver. Tårarna bara rinner!! Vad jobbigt och tungt ni har det, men vad starka ni verkar tillsammans. Stor kram!!!
  22. 11
    Oj, vilken vacker blogg du skriver. Tårarna bara rinner!! Vad jobbigt och tungt ni har det, men vad starka ni verkar tillsammans. Stor kram!!!
  23. Medlem sedan
    Oct 2000
    #12
    Det är verkligen jättevackert!
  24. 12
    Det är verkligen jättevackert!
  25. Medlem sedan
    Mar 2000
    #13
    Tack för snälla ord och kramar! Ja, bloggen är faktiskt till stor hjälp, att skriva hjälper mig att samla tankarna. Och jag berättar gärna om Lyra, jag vill att många ska veta att hon funnits och finns och vad hon betyder för oss.
    Kram tillbaka
    lyrasmamma.wordpress.com
  26. 13
    Tack för snälla ord och kramar! Ja, bloggen är faktiskt till stor hjälp, att skriva hjälper mig att samla tankarna. Och jag berättar gärna om Lyra, jag vill att många ska veta att hon funnits och finns och vad hon betyder för oss.
    Kram tillbaka
  27. Medlem sedan
    Mar 2000
    #14
    Tack! Jo, jobbigt och tungt är det, förstås, men så är det vanlig vardag också. Familjen är verkligen räddningen, det är hos dem jag hittar kraft och ork.
    Kram!
    lyrasmamma.wordpress.com
  28. 14
    Tack! Jo, jobbigt och tungt är det, förstås, men så är det vanlig vardag också. Familjen är verkligen räddningen, det är hos dem jag hittar kraft och ork.
    Kram!
  29. Medlem sedan
    Oct 2007
    #15
    Vad fint ni gjort för henne.
    Oj vad jag grät när jag läste din fina blogg. Hoppas Lyra läser alla orden från sin mamma där hon är nu och Lillebrors komentarer om sin bebissyster.
  30. 15
    Vad fint ni gjort för henne.
    Oj vad jag grät när jag läste din fina blogg. Hoppas Lyra läser alla orden från sin mamma där hon är nu och Lillebrors komentarer om sin bebissyster.
  31. Medlem sedan
    Oct 2007
    #16
    Så hon vet hur högt älskad hon är.

    (Råkade komma åt någon knapp och sicka för tidigt)
  32. 16
    Så hon vet hur högt älskad hon är.

    (Råkade komma åt någon knapp och sicka för tidigt)

Liknande trådar

  1. Vill ni kika
    By -Kikou- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-03-26, 21:41
  2. Vill nån kika?
    By Norrskenet in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 22:59
  3. Vill någon kika på våra smycken
    By kizze66 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-13, 10:25
  4. Om ni vill kika...
    By Asereht in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 09:45
  5. Om någon vill kika....
    By Sessan m A-03 & L-04 in forum _0412 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 23:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar