Blivande fotograf?
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Blivande fotograf?

    Vi har köpt en kamera till Alva på Tradera och nu tar hon kort på allt och jag menar verkligen allt. Nu får man låsa dörren när man duschar (vilket inte riktigt fungerar med en busig 15-månaders) annars blir det en del nakenfoton. Vi har försökt prata med henne att hon inte får ta kort på nakna personer eller på de som ligger och solar, men det går inte riktigt in än. Vi får se hur hon beter sig när vi är på Cypern.

    Är det fler 5-åringar som gillar att ta kort?
  2. 1
    Blivande fotograf? Vi har köpt en kamera till Alva på Tradera och nu tar hon kort på allt och jag menar verkligen allt. Nu får man låsa dörren när man duschar (vilket inte riktigt fungerar med en busig 15-månaders) annars blir det en del nakenfoton. Vi har försökt prata med henne att hon inte får ta kort på nakna personer eller på de som ligger och solar, men det går inte riktigt in än. Vi får se hur hon beter sig när vi är på Cypern.

    Är det fler 5-åringar som gillar att ta kort?
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    Vad kul! Jag som fotograferar mycket själv har tänkt köpa en kamera åt barnen också, men det har inte blivit av. Men nu ska jag nog se till att göra det .
  4. 2
    Vad kul! Jag som fotograferar mycket själv har tänkt köpa en kamera åt barnen också, men det har inte blivit av. Men nu ska jag nog se till att göra det .
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    JA! Hedvig älskar att ta kort. Kanske ska köpa henne en egen Nakenfoton vore inte så kul...står inte på förrän man hamnar på youtube kanske
  6. 3
    JA! Hedvig älskar att ta kort. Kanske ska köpa henne en egen Nakenfoton vore inte så kul...står inte på förrän man hamnar på youtube kanske
  7. Medlem sedan
    Jun 2000
    #4
    Okej vad skoj. Har inte tänkt så långt men nu när du säger det så har jag sett att Simon haft våran kamera ibland ohc tagit med. Lite kort på syrrorna och sen lite kompisar. Haha.
  8. 4
    Okej vad skoj. Har inte tänkt så långt men nu när du säger det så har jag sett att Simon haft våran kamera ibland ohc tagit med. Lite kort på syrrorna och sen lite kompisar. Haha.

Liknande trådar

  1. Fotograf
    By Mija79 in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 14:45
  2. fotograf
    By Milla&Tilde in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 13:01
  3. Fotograf?
    By Småtrollsmamman in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 15:23
  4. Fotograf i Gbg?
    By -ballerina- in forum _03 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-12, 13:02
  5. Fotograf
    By sussie72 in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-30, 21:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar