Serietips!
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Serietips!

    Hej alla!
    Nu är det några år sedan jag väntade mitt första barn, men jag håller på att bearbeta det hela med en tecknad serie som jag lägger ut i bloggform. Titta gärna in, och har ni tips på episoder som kan bli till teckningar så hör gärna av er!

    http://gravidserier.blogg.se/
  2. 1
    Serietips! Hej alla!
    Nu är det några år sedan jag väntade mitt första barn, men jag håller på att bearbeta det hela med en tecknad serie som jag lägger ut i bloggform. Titta gärna in, och har ni tips på episoder som kan bli till teckningar så hör gärna av er!

    http://gravidserier.blogg.se/
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Underbara
  4. 2
    Underbara
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Tack! Du får gärna tipsa andra som kan vara intresserade, om tillräckligt många gillar dem så ger jag nog ut dem i bokform. Har över 100 rutor kvar att portionera ut, så du får gärna återkomma!
  6. 3
    Tack! Du får gärna tipsa andra som kan vara intresserade, om tillräckligt många gillar dem så ger jag nog ut dem i bokform. Har över 100 rutor kvar att portionera ut, så du får gärna återkomma!
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4
    Jag måste ju bara lägga till den bland mina bevakade bloggar!

    Det enda jag kommer på på rak arm är hur komisk jag måste ha sett ut när jag smög runt hyllorna på secondhand butiken med mitt fynd, ett par mamma byxor, när jag bara var i v10 och inte ville berätta för någon ännu. Bor på liten ort, så alla i butiken är ju mer eller mindre bekanta...
  8. 4
    Jag måste ju bara lägga till den bland mina bevakade bloggar!

    Det enda jag kommer på på rak arm är hur komisk jag måste ha sett ut när jag smög runt hyllorna på secondhand butiken med mitt fynd, ett par mamma byxor, när jag bara var i v10 och inte ville berätta för någon ännu. Bor på liten ort, så alla i butiken är ju mer eller mindre bekanta...
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Tack, vad kul! Får jag ta idén till en serie? Jag har ett helt avsnitt om kläder som kommer så småningom!
  10. 5
    Tack, vad kul! Får jag ta idén till en serie? Jag har ett helt avsnitt om kläder som kommer så småningom!
  11. Medlem sedan
    Jul 2004
    #6
    ta bara. jag har det hela beskrivet i min blogg oxå. Var ytterst traumatiskt medans det hände, men redan när jag kom hem insåg jag ju hur jag måste ha sett ut när jag duckade under ställningar och gömde mig bakom andra grejjer för att ingen skulle se vad jag bar på på vägen till provrummet
  12. 6
    ta bara. jag har det hela beskrivet i min blogg oxå. Var ytterst traumatiskt medans det hände, men redan när jag kom hem insåg jag ju hur jag måste ha sett ut när jag duckade under ställningar och gömde mig bakom andra grejjer för att ingen skulle se vad jag bar på på vägen till provrummet
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Nu är den ritad! Jag hör av mig när den kommer ut på nätet. Det dröjer nog, jag har hela avsnitten om cravings, illamående och aptit kvar...
  14. 7
    Nu är den ritad! Jag hör av mig när den kommer ut på nätet. Det dröjer nog, jag har hela avsnitten om cravings, illamående och aptit kvar...
  15. Medlem sedan
    Apr 2009
    #8
    HELT UNDERBAR serie ju! Sitter här med sambon och asgarvar eftersom man så väl känner igen sig!
    sparad som favoriter och hoppas på mer!
  16. 8
    HELT UNDERBAR serie ju! Sitter här med sambon och asgarvar eftersom man så väl känner igen sig!
    sparad som favoriter och hoppas på mer!
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9
    Tack, vad roligt! Det kommer nya varje dag, om jag inte är bortrest, och det blir en bok också framåt hösten. Håll utkik!
  18. 9
    Tack, vad roligt! Det kommer nya varje dag, om jag inte är bortrest, och det blir en bok också framåt hösten. Håll utkik!
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10
    http://gravidserier.blogg.se/

    Idag ligger den där, under rubriken Kläder 7.
    Tack för idén!
  20. 10
    http://gravidserier.blogg.se/

    Idag ligger den där, under rubriken Kläder 7.
    Tack för idén!

Liknande trådar

  1. Serietips
    By delyn in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-02, 21:24
  2. Serietips!
    By delyn in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-10-18, 17:37
  3. Serietips!
    By delyn in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-26, 22:27
  4. Serietips!
    By delyn in forum Adoption
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-27, 18:18
  5. Serietips!
    By delyn in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-26, 19:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar