Skrivet: 2009-05-22, 18:17
Ni som onanerar sällan
Jag har inte svarat längre ner i de andra trådarna och jag pratar inte onani med mina tjejkompisar direkt. Så jag väljer att vara anonym.
Jag undrar om de som svarar att de aldrig onanerar själva har svårt att få orgasm? Själv kan jag få det både enkelt och flera gånger på raken om jag vill det. Så jag onanerar i princip varje kväll och det har inget med hur ofta jag och maken har sex.
Onani är ju som att nysa, man bara behöver "fixa" det ibland. Eller, som att det kliar någonstans så måste man ju klia tillbaka. Eller måste en del kvinnor ha direkt stimulans och en massa förspel innan?
Hur kan man låta bli att onanera undrar jag också. Alltså hur kan man välja bort det? Har dessa kvinnor mindre sexbehov, och är vi kvinnor så olika att en del har väldigt stort behov och lätt att få orgasm och så är det några som nöjer sig med samlaget med maken och inget mer?
Är det större skillnad mellan kvinnor och män tro? För jag vet ju män som inte har så stort sexbehov, men nog sjutton onanerar de även när de har tjej/flickvän/fru.
Någon som förstod mitt svammel?Men som sagt så pratar inte jag med mina tjejkompisar om det här. Så därför undrar jag.